.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف های یوسف نژاد درست از آب درآمد؛
رئیس جمهور هم آمد و رفت ؛ از منطقه آزاد خبری نشد که نشد !
شمال نیوز : البته چند روز مانده به سفر رئیس جمهور و با مشاهده همه مجادلات موجود ، مرد کهنه کار پارلمانی و اقتصادی مازندران در اظهار نظری صریح و شفاف ، خیال همه نمایندگان و مدیران استانی را آسوده کرد که در این سفر خبری از منطقه آزاد تجاری نخواهد بود !....

شمال نیوز : در حالی روز گدشته دکتر روحانی و مجموعه ای از هیئت دولت به مازندران سفر کردند که اصلی ترین مطالبه مردم مازندران در قالب اعلام منطقه ویژه آزاد تجاری همچنان بدون نتیجه ماند .

به گزارش شمال نیوز ، این در حالی است که در طول سال گذشته مدیران استانی ، نمایندگان مازندران و حتی نخبگان و صاحبان قلم هر یک به نوعی با پیشنهادی جغرافیایی و گاه فنی محلی را برای منطقه ازاد تجاری در استان اعلام می نمودند و گاه به مشاجرات هم کشیده می شد تا جایی که انگار همه چیز مهیا شده و فقط دولت منتظر پیشنهاد آنان برای مکان جغرافیایی منطقه آزاد تجاری مازندران  است !

البته چند روز مانده به سفر رئیس جمهور و با مشاهده همه مجادلات موجود ، مرد کهنه کار پارلمانی و اقتصادی مازندران در اظهار نظری صریح و شفاف ، خیال همه نمایندگان و مدیران استانی را آسوده کرد که در این سفر خبری از منطقه آزاد تجاری نخواهد بود !

هر چند برخی اظهارات کارشناسی معاون سابق وزیر اقتصاد که این روزها خود را برای حضور تمام عیار در رقابت های انتخاباتی اسفند 94  آماده می کند را تبلیغاتی قلمداد کردند اما امروز با پایان سفر دکتر روحانی به استان به روشنی مشخص شد « علی اصغر یوسف نژاد » به درستی سخن گفته و این مدیران استانی و نمایندگان مجلس بودند که فقط گمان می کردند منطقه آزاد تجاری در راه آست !

بدون تردید عدم اعلام منطقه آزاد تجاری در مازندران شوک بزرگی به افکار عمومی در استان وارد ساخت و برای جایگاه و محبوبیت دولت تدبیر و امید که امیدهای زیادی در راستای بهبود وضعیت اقتصادی مردم استان به آن بسته شده بود را کمرنگ خواهد کرد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مهر 1394
این همت ، اتحاد و غیرت و شجاعت مسئولین اصفهانی و... می خواهد نه مازندرانی که برای حفظ صندلی حتی به اقوام درجه 1 هم رحم نمی کنند. و صرفا زبان پران و با کلمات بازی می کنند .
پاسخ ها به این نظر
سوادکوهی ریکا 20 مهر 1394
آقای یوسف نژاد
مهمترین مطالبات مردم مشکلات کشاورزیه ، بیکاریه ، قطع بی رویه جنگل هاست و و و .
نه ایجاد منطقه آزاد .
منطقه آزاد چه تاثیری روی زندگی مردم کل استان داره ؟ فقط طبق معمول پول دارهایی نظیر شما استفاده کرده و روز به روز پول دارتر میشن .
باز انتخابات نزدیک و شد و....
ناشناس 21 مهر 1394
آقای رییس جمهور اومد و رفت با کلی هزینه برای استاندار از برکات دولت تدبیر و امید
محمود 21 مهر 1394
باسلام هروقت کارکارشناسی صورت گرفت وازنظرکارشناسی(نه لابیهای قدرت ونفوذ افراد وطیفهای خاص رقیب یکدیگر)منطقه ای را بازهم تاکیدمی گرددباکارشناسی کارشناسی جایی رامناسب دیدندزمان آن می رسدتادراینخصوص فکری شوداول درداخل استان بزرگان قوم به سروکله همدیگرزدن راپایان دهندمنطقه آزادهم معلوم واعلام می شود.
علی اصغرقاسمی 21 مهر 1394
با سلام . واقعا به درایت کارشناسی شده مرد سختکوش مجلس دکتر یوسف نژاد تبریک می گویم .وانشاءاله با حضور ایشان در مجلس به همت بالای مردم ساری دوباره شاهد حضور این عزیز در مجلس باشیم
نا شناس 21 مهر 1394
رای ما جوانان ساروی دکتر یوسف نژاد ۰مهدی برهانی ۰محمد برزو ۰احسان منصوری عرفان پناهی
نا شناس 21 مهر 1394
به درستی سخن نگفت .اطلاع کافی یعنی لابی کرده بود.دیشب اقای رییس جمهور فرمودند که از سوی استان هیچ طرح وبرنامه ای برای بررسی ارائه نشد
نا شناس 21 مهر 1394
مگر کاری انجام داد
نقی مهدوی از ساری 21 مهر 1394
یک نماینده کاردان درمجلس ویک عمر تجربه ازدکتر یوسف نژاد باید نشان دهنده حرف صحیح باشد و دکتر یوسف نژاد در زمان نماینده بودنش بجای رسیدگی به پست های شهرستانی واستانی وظایف نمایندگی که همان قانون گذاری بود انجام میداد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 مهر 1394
مگه اینجا تهرانه!! عامو اینجا مازندرانه باید نماینده ها کار بکنند تا منطقشون آباد بشه
کار نکردند که وضعمون این شد
ساروی 21 مهر 1394
شمال نیوز شما که اینقدر از یوسف نژاد تعریف می کنید و بقول شما آقای یوسف نژاد که معاون وزیراقتصاد بودند چرا برای مازندران قدمی برنداشتند وکارخاصی را برای مازندران انتجام ندادند و برای مازندران منطقه آزاد تجاری اعلام نکردند و یوسف نژادی که دودوره نماینده ساری بودند برای ساری چکارکردند مردم ساری که ازش کارمثبتی ندیدند.اگه راست می گوییدکه بیطرف هستید این نظر رابگذاریید.
نا شناس 21 مهر 1394
اقایان یوسف نزاد به درستی سخن نگفته چون در جلسات حضور داشته وهمچنین خودش کاندیدا بود .نزاشتند همچین طرحی مطرح بشه .اگر سخنان رییس جمهور رادر کنفرانس خبری شنیده بودید متوجه میشدید که رییس جمهور فرمودند استان طرحی در این مورد برای مطالعه ارائه نکرده است
نا شناس 21 مهر 1394
اصلا میدونین منطقه آزاد یعنی چه؟
نا شناس 21 مهر 1394
ديروز ديديد كه از مردم خبري نبود 70درصد ورزشگاه پر بود و از اين 70 درصد بيش از 30 درصد دانش آموز بودند
شما ببينيد احمدي نژاد در دو دوره اي كه بودند دوبار به صورت سفر به مازندران آمد بار اول كه مربوط مي شد به دوره اول رياست جمهوريش بيش از 200 هزار نفر آمده بودند چون ايشان در دوره اول كارهاي خوبي انجام داده بودند ولي در دوره دومشن چون كاري انجام نداد مردم هم نيامدند و اين نشان مي دهد مردم همه چيز را در جاي خودش انجام مي دهند و اين است قدرت مردمي
رييس جمهور بايد كاري كرده باشد تا راه بيفتاد اين ور اون ور بگويد من اين كارها را كردم نه اين كه در حال رياست جمهوريش بگويد من مي خواهم اين كارها را انجام بدهم
مردم فهيم و آگاه ما ديگر گول اين شعبده بازي ها را نمي خورند و به دنبال رفاه ،اشتغال ،محيط زيست سالم و معرفت اجتماعي هستند نه به دنبال يكسري اميد واهي كه معلوم نيست چه بشود يا به طور عاميانه به دنبال نقد هستند نه نسيه
آقاي رييس جمهور بنده قبل از سفر شما هم نوشتم رييس جمهور مي خواهد بيايد به مردم بگويد كه من چه كاري كرد ه ام آيا كاري كرده است ؟

پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 مهر 1394
200هزارنفر؟؟؟؟
داداش حالت خوب نیستا
تو راهپیمایی های مهم خیلی جمعیت بیان 40هزارنفره
بعد واسه آقای خالیبند 200هزارنفر اومدند
یعنی کل شهر ساری خالی شده بود؟
احمدی نژاد با اتوبوس ادم میاورد به جدم قسم خودم با چشم هام دیدم
سر بخش هشت پیادشون میکردند
جان عزیزت اون خالیبند با روحانی قیاس نکن
نمیگم روحانی خوبه ولی نسبی باید دید که شرف داره به قبلیه
دوربین از پایین فیلمبرداری میکرد ورزشگاه پر بود نه!!!!
نا شناس 21 مهر 1394
خدا خیرتان بدهد اون احمدی نژاد بود که به فکر مردم بود برید فکر نان سنگک باشید که خربزه آبه
حقیقت گو 21 مهر 1394
خوش به حال آنهایی که قبلا نماینده مردم بودند و کسانیکه الان نماینده مردم هستند.علت عقب ماندگی مازندران همین افرادهستند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 مهر 1394
نکنه میخوای بگی قبلا منطقه آزاد بود الان که اینها نماینده شدند منطقه آزاد حذف شد!!!
باز خوبه تو این دعوا ساری دخیل نیست
ساری که مرکز استانه تو بحث منطقه آزاد ورود نمیکنه ولی بابل تو همه جا صحبتش هست
بازم ساری مقصره یا تنکابن؟ الان که هیچکدومشون نبودند راحت آدم میتونه قضاوت بکنه که این بابلی ها چه بلایی سر مردم این استان دارند میارند!!
فقط متاسفم
نا شناس 21 مهر 1394
حرف های آقای دکتر یوسف نژاد به دور از جنجال های انتخاباتی و حق بود. که متاسفانه برخی مغرضانه و هدف دار کامنت های نا حق زده و عده ای هم چشم بسته نظرات منفی میدادند.
نا شناس 21 مهر 1394
چون مسئولین به فکر میزشان هستند
نا شناس 21 مهر 1394
حیف شد
جواد 21 مهر 1394
باسلام،منطقه آزادپيشكش،بيايندمدارس شهرستان سوادكوه را ببيندكه اكثرا" فرسوده و قديمي هستندبوي‍ژه مدارس روستاها كه وضع اسفناك است(مدارس پول ندارند كه هزينه هاي جاري مدرسه را بپردازند،اداره دستورمي دهدتراكت و بنر براي رئيس جمهورمحترم بزنيد)
محمد 21 مهر 1394
قابل توجه دوستان ! موضوع اینه که استاندار محترم در خواست هر سه شهر منطقه آزاد رو به دولت داده و.(امیر آباد .فریدونکنار.نوشهر) آقای ترکان هم به ایشون گفتند تکلیف خودتو مشخص کن و فقط یک شهر رو معرفی کن که ایشون این کارو نکردند.
هم ولایتی 21 مهر 1394
چرا نمایندگان ساری ومیاندرود دیروز دراستقبال رئیس جمهور درساری حضورنداشتند؟ مگر اینها نمایدگان مجلس نبودند؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 مهر 1394
با رهبری دیدار داشتند
نائب رئیس شورای نظارت بر صداوسیماست
بعد دیدار ساعت5 به همراه وزیر کشور به ساری اومدند
نا شناس 21 مهر 1394
به ما که رسید آسمون تپيد
نا شناس 21 مهر 1394
بخاطر همین منفی بافی ها و ذهنیت بد داشتنه که پیشرفت نمیکنیم..
نظرات سرشار از حب و بغض سیاسی مثل روز روشنه
حاجیان 21 مهر 1394
درود بر دولت تدبیر و امید
شهروند 21 مهر 1394
بی تدبیری وناکارامدی نمایندگان ومسئولین استان را به عینه دیدیم
نا شناس 21 مهر 1394
احمدي نژادبه همه ي شهرها مي رفت واستقبال ازاوفقطمردم ساري بود ديروزعكسهاي منتشرشده درسايتهاروببينيد كه ازبالا گرفته شداستقبال معنادارمردم مازندران تاكيدمي كنم مازندران روببينيد.عاقبت كسي كه باكدخدابست.
سورکی ریکا 21 مهر 1394
منطقه ازادتجاری چیه اگه ماله استان اصفهان بودتاالان داده بودند به انها خدایا ما مازندرانیها چقدر ساده ایم ساده وساده لوح ولی اشکال نداره یکی هست که درعین حالی که ما ساده هستیم وسر مارو کلاه میذارند هوامون رو داره عجیب ...خدایا شکرت ///////
ناشناس 21 مهر 1394
واقعاً با یک محاسبه سرانگشتی چقدر فقط هزینه بنر کردند... بابت استقبال.. تازه آقای طبرسی هم که داشتند در ابتدای مراسم سخنرانی می کردند و از مشکلات می گفتند به مذاق آقای فلاح و روحانی خوش نیامد... متاسفم برای استانداریکه رئیس جمهور را نتونست چند روز تو استان نگه داره..
گلپور 21 مهر 1394
درود بر غیرت احمدی نژاد دوران ریاست ش هیچ مشکل مالی تو سازمانها نبود خدایی
وارد کننده 21 مهر 1394
من یکی از وارد کنندگان قطعات از منطقه قفقاز هستم.لازمه منطقه آزاد دارا بودن راه آهن برای کاهش هزینه حمل و نقل بار است که قیمت تمام شده را پایین بیاورد و امیر آباد دارای این خصوصیت می باشد.
در حالی که بندر امیرآباد سالهاست آماده منطقه آزاده ، اما تنگ نظری و حسادت نمایندگان ..... باعت عدم افتتاح اینن مجموعه شد .
امید ترک کجوری 20 مهر 1394
محض اطلاع آقای احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس که خیلی به تصویب منطقه آزاد تجاری در نوشهر امیدوار بودند و مدام شعار می دادند.
مازندراني 20 مهر 1394
روحاني آمد مازندران ، جاده هاي مواصلاتي به تهراه را حل كنه نه راههاي استان و كمربنديها و راههاي روستاي . خدا وكيلي از آب و فاضلاب استان سئوال كنيد چند درصد مردم روستا آب ندارند همه به فكر نمايندگي و سمت هستند نه خدمت به مردم ، اين آقا بود و اين اقا نبود همه ......
123 20 مهر 1394
خبر بدی نبود .انتظارش میرفت که منطقه آزادی در کار نباشد . با وجود افراد معلوم الحال در مدیریت اجرایی استان باید خدا راشکر کنیم که مازندران به چند تکه تقسیم نشده بقیه اش پیشکش !!!
نا شناس 20 مهر 1394
مطمئن باشیبدیوسف نژاد این دوره مثل دوره قبل رای نمیارد بیخودی شلوغش نکنیدحالا دراسفد ماه مشخص خواهدشد.چون مردم این دوره به افرادجدید رای می دهند.شمال نیوز مردباش و بیطرف باش وکامنتم را به نماش بگذار
نوشهری محروم 23 مهر 1394
با سفر رئیس جمهوری به ما مردم غرب مازندران ثابت شد که ما قسمتی از این استان نیستیم وکسی را نداریم که از حقوق اولیه ما دفاع نماید .


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.