.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی یک شهرستان دیده نمی شود ....
روحانی میاندرودی ها را چشم انتظار گذاشت
شمال نیوز: طبق روال عادی حضور مقامات همه مسئولان که از طریق فرودگاه شهرستان ساری وارد مازندران می‌شوند از شهرستان میاندورود عبور می‌کنند، رئیس‌جمهور امسال تابوشکنی کرد و از درب پشتی فرودگاه به‌سمت شهرستان ساری حرکت کرد.

شمال نیوز: رئیس‌جمهور تابوشکنی کرد و از درب پشتی فرودگاه به‌سمت شهرستان ساری حرکت کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز مهمان مردم مازندران شد، طبق وعده اعلام شده رئیس جمهور قرار بود ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه شهید متقی ساری سخنرانی کند.

مردم میاندورود که منتظر حضور رئیس جمهور در این شهرستان بودند، به‌دلیل انصراف رئیس جمهور از حضور در این شهرستان ناراحت، محل استقبال را ترک کردند.

طبق روال عادی حضور مقامات همه مسئولان که از طریق فرودگاه شهرستان ساری وارد مازندران می‌شوند از شهرستان میاندورود عبور می‌کنند، رئیس‌جمهور امسال تابوشکنی کرد و از درب پشتی فرودگاه به‌سمت شهرستان ساری حرکت کرد.

رئیس جمهور در طول مسیر نیز چندان معطل نشد و سریع به محل سخنرانی رسید.

دکتر روحانی ساعت 10 به فرودگاه دشت‎ناز مازندران رسید و پس از سخنرانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران صحبت خویش را آغاز کرد.

به‌دلیل کم‌بودن وقت مسئولان و دست‌اندرکاران در حالی که آیت‌الله طبرسی در حال بیان دغدغه مردم استان بود، به ایشان تذکر دادند که وقت جلسه بسیار کم است.

به گزارش فارس، استاندار مازندران هم پس از نماینده ولی فقیه در جمع مردم سخنرانی کرد؛ تابلو مرگ بر آمریکا چندین بار بر روی دستان مردم قرار می‌گرفت، تابلوی «مذاکره با آمریکا ممنوع» چندین‌بار توسط مردم بلند می‌شد.

اجرای موسیقی محلی بیشتر از سخنرانی استاندار مازندران طول کشید، رئیس جمهور با تمجید از اجرای سرود اجرا شده، بیان کرد: که این موسیقی به‌نوعی کار و تلاش را در این استان ترویج می‌کند.

بلافاصله با شنیدن صدای اذان صحبت‌های رئیس جمهور به پایان رسید و ورزشگاه را ترک کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 مهر 1394
هیچ نقطه مثبتی نبود؟؟!!!
نا شناس 20 مهر 1394
از شیوه نگارشت فهمیدیم چه تیپی هستی..
نا شناس 20 مهر 1394
امیدوارم متوجه شده باشند فرودگاه مال کدوم شهره
پاسخ ها به این نظر
صبرایی 21 مهر 1394
درمحدوده شهرستانی زیبا با 4 خط طلایی به نام میاندورود.......
ستاد مردمی استقبال از رییس جمهور 20 مهر 1394
حس مهمان نوازی حکم می کرد که بعد از سفر مهمان که همان رییس جمهور است به این موضوع بپیردازیم اما واجب دانستم بیان کنم که اقای استاندار و معاونین ان با مدیریت بسیار بد خود باعث رنجش همه اعضائ ستاد شدن حتی برای انها کارت ورود به مراسمات هم صادر نشد این همه زحمات انها را نادیده گرفتن متاسفانه
نا شناس 20 مهر 1394
جداشدن ازساری این چنین مشکلاتی هم دارد ای کاش سورک از ساری جدانمی شد.مقصر آنهایی هستند که سورک را ازساری جداکردند ومردم ساری وسورک هرگز آنهارانمی بخشند.
نا شناس 20 مهر 1394
میاندرودی ها حقیقت چه تلخ است خودکرده راتدبیر نیست.
امید 20 مهر 1394
جانم به رییس جمهور... عرفشم همینه
نا شناس 20 مهر 1394
مردم شریف میاندرود، این بی برنامگی از استاندار بوده خواهشا ریاست محترم جمهوری را مقصر ندانید امروز استان درمحضر رییس جمهور محترم شرمنده شد به بزرگی خود ببخشید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 مهر 1394
اتفاقا در این یک مورد اصلا تقصیر استاندار نبوده.
صابر 20 مهر 1394
نمایندگان ساری گجا بودنذ
ک 21 مهر 1394
مردم محترم میاندرود مشکل از روحانی نیست .برنامه را سارویا چیده بودن.دور زدن شما بخاطر حس جدایی تون از ساری بود.جدا شدن از پدر خانواده و استقلال این درد سر هارو هم داره.امیدواریم در دوره بعد حتما این مشکل حل بشه و از شهرستان زیبای میاندرود هم دیدار و با مردم بزرگ این شهرستان دیدار و دلجویی بشه
هاشم 22 مهر 1394
میاندرود نیومد لااقل میتونستن بگن که مردم میاندرود منتظر ریس جمهورنباشید و برنامه که ازقبل مشخص بود این وظیفه ریس جمهور نیست فرماندار شهردار و گروه تشریفاتش اطلاع رسانی می کردند.اشکال نداره که میاندرود نیومد بنازم به بچه های ساری که همون استقبالی رو کردند که میاندرودی ها قرار بود انجام بدن!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.304 seconds.