.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماشین آلات نساجی قائمشهر فک پلمپ شد
ماشین آلات کارخانه نساجی قائم شهر پس از گذشت سالها با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به مازندران فک پلمپ شد.

 شمال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر دوشنبه با حضور در کارخانه نساجی ضمن فک پلمپ ماشین‌آلات نساجی اظهار داشت: به دلایل مختلف سالها این ماشین‌آلات خریداری‌شده در گمرک بلااستفاده مانده بود که امروز با رفع موانع حقوقی به خط تولید پیوست.

محمدرضا نعمت زاده با اشاره به اینکه دنیا به تاریخچه شروع فعالیت‌های خود افتخار می‌کند، گفت: واحدهای نساجی قائم‌شهر باوجود قدمت بالا اگر بادانش و فناوری روز حرکت کند بالاترین بهره‌وری را خواهند داشت.

نعمت زاده با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری ادامه داد: برابر قانون اگر سرمایه‌گذاری صد در صد سود خالص داشته باشد از مالیات معاف خواهد شد.

وزیر صنعت معدن تجارت فرسودگی واحدها را یکی از اشکالات گذشته دانست و تصریح کرد: در سالهای گذشته خصوصی‌سازی به دستگاه‌هایی واگذار می‌شد که فقط به دنبال درآمد بودند و کل سودها هزینه درآمدی می‌شد.

وی انقراض نساجی را یک اشتباه دانست و گفت: دو صنعت نساجی و غذایی همواره روبه‌جلو حرکت می‌کنند.

نعمت زاده اذعان کرد: سالانه یک میلیارد و  ۳۰۰ میلیون متر پارچه لازم داریم و این در حالی است که ما فقط ۸۰۰ میلیون متر پارچه تولید می‌کنیم. و برای ما ننگ است که ماشین‌آلات نساجی ما سالها برای اختلافاتی در گمرک بخوابد.

وزیر صنعت معدن تجارت اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این ماشین‌آلات، کارخانه نساجی در سه نوبت با جدیت کار کند.

در ادامه مهدی علم بیگی سرمایه‌گذار و مدیرعامل کارخانه نساجی اظهار داشت: باهمت مسئولان کمتر از ۱۲ ماه واحد رنگ و چاپ و رنگ ریزی این کارخانه در خط تولید قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کارخانه نساجی قائم‌شهر با تولید سالانه ۵۵ میلیون مترمربع پارچه در استان اولین کارخانه‌ای است که درزمینهٔ ریسندگی، بافندگی، چاپ و رنگ ریزی و اولیه لباس فعالیت دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.