.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو نیروگاه برق در مازندران احداث می شود
وزیر نیرو از آغاز عملیات احداث دو نیروگاه برق در سال جاری در مازندران خبر داد.

 وزیر نیرو از آغاز عملیات احداث دو نیروگاه برق در سال جاری در مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حمید چیت چیان پیش از ظهر دوشنبه در آیین اجرای طرح آب‌شیرین‌کن در گلوگاه گفت: ساخت دو نیروگاه برق از برنامه‌های دولت در مازندران است که امسال عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی، سرمایه‌گذاری به‌منظور ارتقا کیفیت آب شرب را یکی از اولویت‌های وزارت نیرو در شهرهایی دانست که از نعمت آب باکیفیت برخوردار نیستند و بابیان اینکه ارتقاء کیفیت آب شرب شهر گلوگاه و روستاهای مسیر نیز یکی از اولویت‌های موردنظر است، افزود: عملیات اجرایی این طرح با مشارکت بخش خصوصی از امروز آغاز شد و طی یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر نیرو مدت بهره‌برداری تجاری از طرح آب‌شیرین‌کن گلوگاه را ۱۵ سال دانست و تصریح کرد: آب‌شیرین‌کن شهر گلوگاه ظرفیت تصفیه پنج هزار و ۴۵۰ مترمکعب آب درشبانه‌روز را داراست.

وزیر نیرو در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش آب‌رسانی در استان مازندران، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم پروژه‌هایی نظیر سد البرز، گلورد، هراز، کانال زهکشی گلورد و مجتمع‌های آب‌رسانی مربوط به آب و فاضلاب شهری و روستایی هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

ذبیح الله ذاکری مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی، هدف از اجرای طرح آب‌شیرین‌کن شهر گلوگاه را ارتقای کیفی و تأمین آب شرب مشترکین شهر گلوگاه و روستاهای تحت پوشش عنوان کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.237 seconds.