.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس جمهور در جمع مردم مازندران:
توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم/ 991 میلیارد تومان اعتبار برای مازندران
وی بیان کرد: امروز توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم و ایران توانست به یک توافق خوب با دنیا برسد / مجموعا 45 طرح و پروژه به مبلغ 991 میلیارد تومان برای استان مازندران داریم
توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم/ 991 میلیارد تومان اعتبار برای مازندران

 شمال نیوز: حسن روحانی در بیست و دومین سفر استانی خود در جمع مردم مازندران اظهار کرد : سلام و درود بر مردم غیور ساری و همه شهرستان های استان سرسبز مازندران. من از لطف و محبت و مهمان نوازی شما مردم از دیرباز از خرداد 92 با آن شور و هیجان و نشاطی که در مردم این خطه از غرب استان تا مرکز و شرق استان را شاهد بودم .

وی افزود: سرزمینی که پرچمدار حکمت علوی در تاریخ و یار علویان بود و همواره در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش بسیار تاثیرگذار خود را در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ایفا نمود.

روحانی ادامه داد: سرزمینی که در طول دفاع مقدس لشگر 25 کربلا همواره حماسه آفرین در مسیر دفاع از شرف و انقلاب و تمامیت ارضی کشور ما بود.

رییس جمهور همچنین گفت: مازندران دیار سرداران شهید طوسی‌ها و بصیرها و سرداران بزرگواری است که در دفاع مقدس توانستند به خوبی شهامت و رشادت خود را برای دفاع از سرزمین خود به منصه ظهور برسانند.

وی در آغاز سخنانش ضمن تسلیت به کسانی که در حادثه منا جان باخته دارند افزود: تلاش مردم و موضع گیری قاطعانه رهبری و تلاش دولتمردان در همه جایش قابل تقدیر است اما دولت هنوز وظیفه اش تمام نشده است هم نسبت به خانواده های این عزیزان و هم اینکه ابعاد این قضیه روشن شود به همه تلاش های سیاسی دیپلماتیک و حقوقی عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: امروز توانستیم با زبان دیپلماسی با جهان صحبت کنیم و ایران توانست به یک توافق خوب با دنیا برسد و ما توانستیم با قدرت این ملت همان شورای امنیتی که قطعنامه‌های ظالمانه و غلط علیه این ملت تصویب کرده بود را وادار به تصویب قطعنامه‌ای کنیم که قطعنامه‌های غلط قبلی را ملغی می‌کند و حقوق ملت ایران را به رسمیت می‌شناسد.

برجام باید وسیله‌ای برای انسجام و جهش اقتصادی جوانان غیور ما باشد

رئیس جمهور به اجلاس دیروز مجلس شورای اسلامی و تصویب کلیات طرح برجام طبق خواست ملت ایران توسط نمایندگان اشاره کرد و گفت: ما همه کشور را از آن این ملت بزرگ می دانیم.

رئیس جمهور دولت تدبیر و امید با اشاره به اینکه امروز، گفت: ما به حول و قوه الهی در ماه‌های آینده با رفع تحریم نشان خواهیم داد که ملت ما پیروز صحنه است.
وی ادامه داد: با تکیه بر مردم و جوانان غیور و شجاع و همه اقوام شیعه و سنی اعم از کرد و بلوچ و ترکمن و عرب همه یکپارچه ایستادیم.
روحانی افزود: ما متحد و منسجم خواهیم ماند و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند نباید برجام در میان مردم فاصله‌ای را ایجاد کند.
رئیس جمهور ایران با بیان اینکه همه ما در مسیر واحد راه می‌رویم، بیان کرد: اشکالی ندارد برخی منتقد باشند و نظرات دیگری را داشته باشند، اما ما مسیر قانون اساسی و دموکراسی را پذیرفتم و آنچه اکثریت مردم می‌گویند آن برای ما معیار است.
روحانی با اشاره به اینکه امروز برجام باید وسیله‌ای برای انسجام و جهش اقتصادی جوانان غیور ما باشد، خاطرنشان کرد: ما به حول و قوه الهی در ماه‌های آینده با رفع تحریم نشان خواهیم داد که ملت ما پیروز صحنه است و ما بر این مردم غیور و بزرگ خود ما افتخار می‌کنیم؛ بر این ملتی که در مقابل تحریم‌ها با مردانگی و رشادت ایستادند.
وی با بیان اینکه انشاالله در ماه‌های آینده شاهد رشد و رونق اقتصاد خواهیم بود، افزود: امسال کشورهای ثروتمند نفت‌خیز به زانو درآمدند؛ یک کشور ثروتمند همسایه 75 میلیارد دلار از صندوق بین‌المللی پول می‌گیرد تا برای امسال، خود را اداره کند؛ همان کشوری که جمعیت کم و ثروت زیادی دارد و بیش از 10 میلیون بشکه نفت می‌فروشد.  
رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: کسی که چاهی برای برادر خود بکند اول خودش در این چاه می‌افتد و شما دیدید که چه‌طور آنها درون این چاه افتادند.
روحانی گفت: شرایط ما شرایط سختی است و مشکلات بود اما ملت ما آرامش خود را در بازار حفظ کرد و دولت توانست در کنار ملت کشور را اداره کند.

تا پایان هفته جاری دولت یک تحرک قابل ملاحظه در اقتصاد بوجود خواهد آورد

رییس جمهور با بیان اینکه مسیر کاهش تورم را همین امسال با همه مشکلات ادامه دادیم، خبر داد: در زمینه رشد اقتصادی تا پایان هفته جاری بسته ای را دولت ارائه خواهد کرد که یک تحرک قابل ملاحظه در اقتصاد بوجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: این تحرک اقتصادی قبل از آن است که تحریم برداشته شود، هنوز در حالت تحریم هستیم ممکن است یک تا دو ماه دیگر نیز در همین حالت باشیم

غرب و شرق برای ما تفاوتی ندارد

 روحانی با بیان اینکه چرا به دنبال مذاکره رفتیم گفت: بعضی ها فکر می کند ما علاقه داشتیم به غرب نزدیک شویم  در حالیکه ما دنبال منافع ملت و مصالح کشور هستیم و غرب و شرق برای ما تفاوتی ندارد  و آنچه برای ما مهم است رونق اقتصاد و اشتغال جوانمان است.

وی اذعان داشت: من به عنوان خادم شما چطور رضایت دهم که به خاطر تحریم هر جنسی وارد کشور شود، هر کس میخواهد شعار بدهد از جیبب خودش بدهد نه از زندگی فقرا و محرومین.

ما حق نداریم از جیب مردم کشور هزینه کنیم

رییس جمهور در استادیوم متقی ساری گفت: بعضی از این سخنان را نشنیده بگیرید. به موقع پاسخ آن داده می شود.

 وی با بیان اینکه اساس حرکت ما در این مذاکرات رفاه ملت ایران بود، خاطرنشان ساخت: اساس ما رونق علم و رونق اقتصاد در کشور بوده است و اینکه بتوانیم آن را به کشور بیاوردیم.

 

گردشگری مازندران را باید توسعه دهیم

رییس جمهور در بخش دوم سخنانش در استادیوم شهید متقی ساری اظهار داشت: مازندران استان دریا، استان زیبایی ها، گردشگری ، جنگل های سر به فلک کشیده و زیبا و این همه جاذبه برای جهان دارد اما همه ما باید در این استان باید جلوی تخریب و جنگل را بگیریم.

وی با بیان اینکه باید همه رسانه، مردم و جوانان دست به دست هم دهیم و نگذاریم این جنگل ها تخریب شود، افزود: این جنگل وسیله زیست ما و زندگی ما است، زیبایی منطقه و کشور ما است نگذاریم محیط زیست ما آلوده شود.

حجت الاسلام حسن روحانی به اهمیت بحث زباله سوزها و فاضلاب و مهار آب ها اشاره کرد و گفت: می توانیم در قدم های بعدی در همه این زمینه ها سرمایه گذاری کنیم .در همین سفر هم قدم های مهمی را برخواهیم داشت که به عرض شما می رسانم.

وی ادامه داد: گردشگری را باید توسعه دهیم و نسل جوان ما باید از این موضوع بهره برداری کند.

اتمام آزادراه تهران شمال تا اوایل سال 96

رییس دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد: در زمینه های راه و شهرسازی و طرح های مهم استان و ملی برای استان و کشور تا پایان سال 94 بهار سال آینده باند دوم جاده فیروزکوه قائمشهر و رودهن را با اعتبار 200 میلیون تومان نهایی می کنیم.

وی از اتمام باند دوم محور هراز  با 670 میلیارد تومان را تا پایان سال 95 خبر داد و افزود: آزاد راه تهران شمال هم که بیشتر به غرب این استان مربوط می شود را با 1200 میلیارد تا اوایل سال 96 به بهره برداری خواهیم رساند.

روحانی ضمن اعلام اینکه 303 میلیارد تومان برای حمل و نقل داخل استان هزینه می کنیم افزود: تکمیل کنار گذر با 175 میلیارد تومان، بزرگراه ها،بهسازی جاده های قدیمی،احداث و بهسازی راه آهن که مجموعه 303 میلیارد تومان برای حمل و نقل داخلی استان است که همه آینها در سال 94 و تا پایان 95 اجرایی خواهد شد.

وی همچنین 8 طرح عمده منابع آب با اعتبار 209 میلیارد را مصوب اعلام کرد و گفت: احیای 700 مورد از آبندان ها، سد های لاستیکی، احیای جنگل های مخروبه و ...در دستور کار است که تا پایان سال 94 و 95 اجرایی خواهد شد

رییس جمهور از اختصاص 126 میلیارد تومان برای اجرای 8 طرح عمده در زمینه بهداشت و درمان را نوید داد و یادآوری کرد: در زمینه عمران شهری نیز مبلغ 117 میلیارد تومان برای 6 طرح عمده از جمله احداث تکمیل نیروگاه زباله سوز اختصاص می دهیم.

روحانی در پایان سخنانش از جبران خسارات وارد شده در باران های اخیر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: مجموعا 45 طرح و پروژه به مبلغ 991 میلیارد تومان برای استان مازندران داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدیار 20 مهر 1394
ما از قول 100 روزه که چند100 روز شده است چیزی ندیدیم حالا در یک هفته ای دولت می خواهد معجزه کند.
با شعار نمی توان گشایشی ایجاد کرد.
همان کسانی که شما بعنوان نخبه آنها را وزیر کردید بطور مکتوب اعلام کردند که اقتصاد در آستانه بحران است حالا شما از چه صحبت می کنید.
خدایا به داد این ملت برسید که همه بنام مردم از سفره مردم می زنند.
رامین 20 مهر 1394
سلام و خوش آمد خدمت رییس جمهور پرتلاش و خدا قوت. ما با شما هستیم در سایه توجهات امام زمان و ولی فقیه به پیش برای سازندگی کشور عزیزمان
همشهری 19 مهر 1394
رئیس جمهور فرمودند: باند دوم جاده فیروزکوه قائمشهر و رودهن را با اعتبار 200 میلیارد تومان نهایی می کنیم. نه 200 میلیون تومان شمال نیوز عزیز. مابقیش را همین الان آبش کردید؟؟؟
نا شناس 19 مهر 1394
بقول این اقا ::نگران نباشیم تا پایان هفته جاری مشکلاتمان حل میشود مثل قول 100روزه اش...وای برما وای....
سواد كوهي 19 مهر 1394
هيچ كاري نمي كنه روحاني نميدونه سواد كوه كجاست نيم ساعت جلسه براي كوهي از مشكلات مازندران عوام فريبي تا كي
نا شناس 19 مهر 1394
برق چقدر شد گاز و آب و بازار راکد و اینم وضع مازندران و اما استقبال مردم که زیاد هم نبودند... این گوی و این میدان ... قدم اول تغییر استاندار همیشه در سفر
نیروی قراردادی 19 مهر 1394
ازآقای روحانی ریاست محترم جمهوری می خواهیم که نیروهای قراردادی مشخص ادارات را تبدیل وضعیت نمایند چون حقوق ومزایای آنها خیلی کم است واکثراازنظروضعیت اقتصادی درسطح پایین هستندونسبت به این افراد کم لطفی می شودوحق وحقوق آنها راپرداخت نمی کنند.
حامد 19 مهر 1394
آقای رئیس حمهور خوش آمدی. اگر کشور مشکل اقتصادی دارد اینهمه بنر با متری 10000 تومان در سراسر استان با هزینه دولت چرا؟! اگر مشکل اقتصادی نداریم چرا قیمت آب ، برق، گاز و..... را افزایش میدهیدویارانه مردم را قطع می کنید
نا شناس 19 مهر 1394
کل بودجه واسه ساخت جاده و آزاد راه که اون هم از سمت تهران به شماله ،آخه این شد طرح،اینها طرح ها واسه مازندران نیست بلکه واسه خوش گذرانی ها تهرانی هاست که زودتر بیان شمال .دریغ از یک طرح واسه مازندران.
نوروزی گودرزی 19 مهر 1394
مگه میشه مگه داریم
باند دوم جاده فیروزکوه قائمشهر و رودهن را با اعتبار 200 میلیون تومان نهایی می کنیم.؟؟؟؟!!!
نا شناس 20 مهر 1394
آن قدر دیـر آمـدی تا عاقبـت پـایـیز شد
کاسه ی صبرم از این دیـر آمدن لبریـز شد
ناشناس 20 مهر 1394
سلام خوب بیومو خنده بزو بورده دمش گرم.
ناشناس 20 مهر 1394
پرزنت روحانی من به شخصه به آینده امیدوارم امیدوارمان نگهدار
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 20 مهر 1394
منظور شما همان پرزیدنت هست دیگه ها؟ خب بگو رییس جمهور چرا اینقدر زور میزنی؟
خبر خوان 20 مهر 1394
باز هم شعار
نا شناس 20 مهر 1394
همه استانها رئیس جمهور سه روزه رفتند نوبت به مازندران رسیده نصف روزه شده این مسئولین ونمایندگان مازندران چکارمی کنند؟
مازندرانی 20 مهر 1394
خدایا به داد مردم صبور مازندران برس
روستایی 20 مهر 1394
همیشه مازنیها چوب سادگیامونو خوردیم.. هرکی از راه رسید فقط شعار داد.آقای روحانی مشکل اصلی جامعه بیکاری و مسکن ما جووناست..کجای دنیا یه فوق لیسانس میره کارگری ؟؟ کار برای ما آر نیست من خودم فوق لیسانسم متاهلو بیکارم برای اینکه شرمنده خانواده نباشم کشاورزی و کارگری میکنم.. آقای رییس جمهور عزیز فرزندان و آشناهای شما هم فوق لیسانس باشن میرن تو شالیزار کارگری کنن؟؟گناه ما چیه ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.659 seconds.