.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه‌‌ای اعلام شد ؛
دردنامه فعالان محیط‌‌زیست مازندران به معصومه ابتکار
شمال نیوز: فعالان محیط‌زیست مازندران در نامه‌ای پرغصه به رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌‌زیست، خواستار توقف فعالیت‌های مغایر با محیط‌‌زیست یکی از شرکت‌ها شدند.
دردنامه فعالان محیط‌‌زیست مازندران به معصومه ابتکار

شمال نیوز: فعالان محیط‌زیست مازندران به‌ویژه شهرستان نوشهر در نامه‌ای پرغصه به رئیس سازمان حفاظت محیط‌‌‌‌زیست، خواستار توقف فعالیت‌های مغایر با محیط‌‌زیست یکی از شرکت‌ها شدند.

به گزارش شمال نیوز، جمعی از دل‌سوختگان فعال محیط‌زیست مازندران در نامه‌ای به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط‌زیست کشور خواستار توجه جدی به فعالیت‌های مغایر با استانداردهای زیست‌محیطی یکی از شرکت‌های منطقه شدند و اعلام کردند که اگر پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکنند، از فعالیت‌های خود دست می‌کشند.

 

متن نامه فعالان محیط‌زیست:

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع: دردنامه‌ای به مادر محیط‌زیست ایران خانم ابتکار

از طرف: جمعی از دل‌سوختگان فعال محیط‌زیست

مادر محیط‌زیست ایران، خانم ابتکار، ضمن عرض سلام و ارادت و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت خدمت شما و همکاران سازمان حفاظت محیط‌زیست ایران، اکنون با قلبی مالامال از درد و دلی خون برای عزیزی می‌نویسیم که فقط او می‌تواند حال ما را درک کند.

چندی‌ است که در استان سبز مازندران، شهرستان نوشهر، در منطقه حفاظت‌شده البرز مرکزی، جنب رودخانه اصلی شهر با فاصله سی‌متری، واقع در جنگل‌های انبوه و دل طبیعت، حدود یک‌هزار متر فاصله با دریای خزر و جنب چند روستای محروم، یک کارخانه بزرگ مشتقات پتروشیمی (تولید آسفالت)، بدون مجوزهای قانونی محیط‌زیستی احداث شده است.
 


با پیگیری‌های فراوان و شکایت قضایی اداره محیط‌زیست نوشهر و حمایت دادستان، تاکنون سه‌بار پلمب شد ولی قدرت و لابی قانون‌گریزان بیشتر از قانون اساسی، قوانین محیط‌زیستی و ... است و هر بار با فشار و نفوذ فک پلمب شده است.

امروز با کمال حیرت و ناباوری باخبر شدیم که این مجموعه غیرقانونی با حمایت دست‌های پشت پرده، دو سال مجوز فعالیت از سازمان دریافت کرده که سبب بهت و حیرت و سرخوردگی فعالان محیط‌زیست مظلوم شده است و تصمیم به خداحافظی از فعالیت‌های این‌ چنینی گرفتیم.

 

اما با این دردنامه به شما، شانس و امید آخرمان را هم امتحان می‌کنیم و شرح این فاجعه محیط‌زیستی و دل پر از درد را برای شما مادر محیط‌زیست ایران به تحریر آوردیم.

به امید پیگیری قاطع، لغو مجوز اخذ شده توسط نفوذ، و دستور قلع و قمع مجموعه شرکت دال‌گستر شمال را داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 20 مهر 1394
به داد رودخانه هراز هم برسن که در حال نابودیست تمام ابزیان رودخانه هراز در حال انقراضن معادن نابود کردن همه چیز را رودخانه شده زباله دانی ماهیهای ان که کلا نابود شدن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.