.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پیام مشترکی صورت گرفت:
دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران برای استقبال از رئیس‌جمهور
شمال نیوز: در آستانه سفر ریاست جمهوری و كاروان تدبیر و امید به مازندران پیام مشتركی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.

شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران از مردم استان برای استقبال پرشور از رئیس‌جمهور دعوت کردند.

به گزارش شمال نیوز، در آستانه سفر ریاست جمهوری و كاروان تدبیر و امید به مازندران پیام مشتركی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.

در این پیام آمده است: پاییز طبیعت با حضور مردی از جنس عقلانیت، تدبیر و امید در سرزمین علویان و موطن سرداران شهید، به بهار شكفتن بدل می‌شود و كاروان خدمت و تلاش، مژده آبادانی را با خود همراه می‌آورد و سرزمین تشیع و پناهگاه آل‌الله (علیهم‌السلام) با قدوم رئیس‌جمهوری محبوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روحانی مجاهد و خردمند، حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی، آكنده از نشاط و امید خواهد شد.
مردم مازندران كه نخستین نویدگر پیروزی دكتر حسن روحانی در حماسه سیاسی سال 92، انتخابات ریاست جمهوری بودند در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت با استقبال بی‌نظیر از رئیس‌جمهوری محترم و كاروان تدبیر و امید، شكوه همدلی و همیاری ملت و دولت را متجلی می‌سازند.
این جانبان از آحاد مردم شهیدپرور و ولایتمدار مازندران و اقشار مختلف، اساتید، معلمان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون، شهروندان، روستاییان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دعوت می‌کنیم تا در مراسم استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید، با حضور گسترده و پرشور خود، دولت تدبیر و امید و تشنگان خدمت و تلاش را در پیگیری مجدانه سیاست‌ها و برنامه‌های سازندگی و عمران كشور دلگرمی و امید ببخشند و جلوه‌ای ممتاز از رابطه صمیمیانه و گرم مردم و مسئولین را به رخِ بدخواهان نظام اسلامی بكشند.
از آستان خداوند سبحان مسالت داریم؛ خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاشگران عمران و اعتلای ایران عزیز را در ظل عنایات خود محفوظ بدارد و خیرات و بركات را نصیب ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی بویژه مردم شریف و فهیم مازندران نماید. انشاء الله


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.262 seconds.