.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تالاب میانکاله خشک میشود!

 شمال نیوز: مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به خشک شدن تالاب میانکاله به‌دلیل پسروی دریای مازندران، گفت: رودخانه‌ها باید ساماندهی شوند و دولت تدبیر و امید هم باید از بروز معضلات بیشتر در این حوزه جلوگیری کند.

ناصر مهردادی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به خشک شدن تالاب میانکاله به‌دلیل پسروی دریای مازندران، اظهار کرد: رودخانه‌ها باید ساماندهی شوند و دولت تدبیر و امید هم باید از بروز معضلات بیشتر در این حوزه جلوگیری کند.

وی ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب برای شهرهای مهم مازندران را حائز اهمیت دانست و افزود: در مرحله نخست بعضی از شهرها را لیست کردیم و با دستگاه‌های مرتبط نشست‌های مختلفی داشتیم.

مدیرکل محیط زیست مازندران بیان کرد: بحث مورد اهمیت دیگر، تنفس دادن به جنگل به‌مدت 5 تا 10 سال است تا تنوع گونه‌های درختی به جنگل‌های شمال کشور برگردد و نگرانی‌هایی از قبیل جاری شدن سیلاب نیز کاهش یابد.

این مسئول ادامه داد: یکی از چالش‌های استان در حوزه زیست‌محیطی پسماند است که امیدواریم با حضور دولت در مازندران، این مشکل مرتفع شود.

مهردادی در پایان گفت: مردم شریف کشور در طول سال‌های تحریم و فشارهای مختلف اقتصادی همواره ایستادگی کرده، پشتیبان نظام بودند و امروز امیدوار هستند که با حفظ اقتدار نظام، این تحریم‌ها شکسته و برداشته شود و مشکلات ناشی از تحریم‎ها که جامعه را دچار گرفتاری‌هایی کرده است، رفع شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.