.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برق به خانه مشترکان توفان زده در مازندران برگشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اتصال برق مشترکان خانگی و تجاری خسارت دیده از سیل و توفان اخیر در این استان خبر داد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران ، قاسم شهابی گفت : سیل و توفان پنجشنبه شب هفته پیش با خسارت زدن به تاسیسات زیربنایی ، برق تعدادی از مناطق شهری و روستایی 11 شهرستان استان را به دلیل خسارت به تاسیسات زیربنایی قطع کرده بود که تا صبح امروز برق تمامی مشترکان وصل شد.

وی شهرستان های خسارت دیده از توفان اخیر را ساری ، قائمشهر ، جویبار ، آمل ، میاندرود ، نکا ، بهشهر ، گلوگاه ، بابلسر ، فریدونکنار و بخشی از شهرستان بابل اعلام کرد.

شهابی گفت : در این حادثه خطوط 20 کیلو ولت و تعدادی شبکه ضعیف استان دچار مشکل شده بود که با مرمت آنها هم اکنون برق تمام مشترکان شهری و روستایی به جز یک روستا در جویبار وصل است .

وی عمده خسارت ناشی از سیل و توفان به تاسیسات برق استان را سوختگی ترانس و تابلوهای برق ، شکستگی تیربرق و پارگی سیم اعلام کرده است.

سیل و توفان اخیر طبق گزارش اولیه به دو هزار واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهری مازندران خسارت وارد کرده که بیشترین آن مربوط به شهرستان های جویبار، سیمرغ، ساری و نکا بوده است.

هواشناسی مازندران سرعت توفان پنجشنبه شب در این استان را بین 85 تا 110 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

استان مازندران دارای 22 شهرستان و سه هزار روستاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.373 seconds.