.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خودکشی ناکام داماد پس ازقتل عروس ۱۶ ساله

جوان ۲۶ ساله که پس از قتل عروس ۱۶ساله‌اش به تهران گریخته بود، وقتی خود را در محاصره مأموران دید با شلیک گلوله خودکشی کرد اما زنده ماند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از همشهری صبح چهارشنبه، دختر 16ساله‌اي در شهرستان سوادكوه به همراه مادرش در راه‌رفتن به مدرسه بود كه در مقابل مسجد شهر حادثه هولناكي برايشان اتفاق افتاد. هنوز دقايقي به ساعت 7صبح مانده بود كه نامزد 26ساله دختر ناگهان مقابل آنها حاضر شد و درحالي‌كه چاقويي در دست داشت به مادر و دختر حمله كرد.

شاهدان حادثه با شنيدن صداي فرياد مادر و دختر، مردي را ديدند كه پس از واردكردن يك ضربه چاقو به قلب دختر 16ساله و يك ضربه به پهلوي مادرش، دوان دوان پا به فرار گذاشت. پس از آن ماجرا به پليس و اورژانس گزارش شد و با حضور تيم امداد، پيكر غرق در خون مادر و دختر به بيمارستان منتقل شد اما دختر نوجوان بر اثر شدت خونريزي جانش را از دست داد.

با شروع تحقيقات پليسي، مشخص شد كه عامل اين جنايت هولناك، نامزد 26ساله مقتول است. طبق اطلاعات به‌دست آمده، متهم از چند سال پيش با دختر 16ساله نامزدشده قرار گذاشته بودند كه تا چند روز ديگر جشن عروسي بگيرند اما از مدتي قبل دچار اختلافات شديدي شد‌ تا جايي كه خانواده دختر درخصوص اين وصلت دچار ترديد شده و حتي قصد داشتند به ازدواج آنها پايان دهند. همين اختلاف نيز باعث ‌شد كه مرد جوان از آنها كينه به دل بگيرد و با حمله به نامزدش و مادر او، يكي را به قتل رسانده و ديگري را مجروح كند.

با اين اطلاعات تحقيقات پليس براي دستگيري قاتل فراري شروع شد. كارآگاهان به جست‌وجوي گسترده براي يافتن ردي از او پرداختند تا اينكه متوجه شدند مرد جوان پس از جنايت به تهران گريخته و در خانه يكي از آشنايانش مخفي شده است. تيمي از مأموران با دريافت نيابت قضايي از مازندران راهي تهران شدند و با شناسايي خانه مورد نظر، آنجا را محاصره كردند.

ساعاتي بعد مرد جوان وقتي فهميد كه در محاصره پليس گرفتار شده و راهي براي فرار ندارد، درحالي‌كه يك قبضه سلاح شكاري در دست داشت از خانه بيرون آمد و با شليك گلوله خودكشي كرد. مأموران با ديدن اين صحنه به كمك او شتافتند و وي را به بيمارستان منتقل كردند كه با اقدامات بموقع پزشكي، او از خطر مرگ نجات يافت و هم‌اكنون در بيمارستاني در پايتخت بستري است تا پس از بهبود در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي مازندران قرار بگيرد.

در همين حال بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه مادر عروس كه در اين حادثه مجروح شده بود نيز از خطر مرگ رهايي يافته و هم‌اكنون در بيمارستان تحت درمان قرار دارد. تحقيقات پليس استان مازندران درخصوص اين پرونده ادامه دارد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد 18 مهر 1394
باید در اسرع وقت بدون محاکمه قضایی اعدام شود تا حداقل کمی دل خانواده دختر مورد آرامش قرار بگیرد...از قوه قضاییه خواهش میکنم که قصاص را به تاخیر نیاندازد تا هیچ فرد دیگری به خودش چنین اجازه ای بدهد.
- 18 مهر 1394
بانوجه به اینکه تعداد افراد در نیروی انتظامی مخصوصا سربازهائیکه تخصص ندارند زیاد است لااقل در پارک ها خیابان ها کوچه ها و مخصوصا موقع تردد دانش آموزان به امنیت شهر بپردازند
نا شناس 18 مهر 1394
عروسي در كار نبود .حكم طلاق داده بودن ...قاضي پرونده 2 هفته صدور حكم رو با اينكه ميدونست و بهش چند بار گفته بودن كه داماد شروره و احتمال حادثه هست اما عقب انداخت و صادر نميكرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.