.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اعمال می‌شود.

 شمال نیوز: رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه اعمال می‌شود.

جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محورهای «هراز، کندوان و فیروزکوه» اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج‌ ـ چالوس ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 17 مهرماه جاری تا ساعت یک بامداد روز شنبه 18 مهرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 17 مهرماه جاری تا ساعت یک بامداد روز شنبه 18 مهرماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد «دزبن» به‌ سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه 15، پنج‌شنبه 16 و جمعه 17 مهرماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد اضافه کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت شش تا 24 روز جمعه 17 مهرماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی محورهای مازندران، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.