.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد
پیش‌بینی 1226 شعبه اخذ رأی در گلستان
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از پیش‌بینی یک‎هزار و 226 شعبه اخذ رأی در استان به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

 شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از پیش‌بینی یک‎هزار و 226 شعبه اخذ رأی در استان به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در دهمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار گلستان برگزار شد با بیان اینکه شفاف‎سازی در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد و هیچ حیاط خلوتی در این حوزه نداریم، اظهار کرد: صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس، رعایت عدالت انتخاباتی، اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع بر پایه ارتقاء آگاهی‎های عمومی، رعایت حیثیت اجتماعی افراد در تمام شئون و ترجیح منافع و مصالح ملی بر منافع شخصی و گروهی از مهم‌ترین مواردی است که مورد اهتمام ستاد انتخابات استان قرار دارد.

وی با تأکید بر دو اصل قانون‌مداری و امانت‌داری در انتخابات، تصریح کرد: رقابت انتخاباتی باید در چارچوب نظام پای‌بندی به قانون اساسی قرار داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: پاسخگویی و انتقادپذیری، همدلی و هماهنگی، احترام به انتخاب مردم در کنار اجرای دقیق قوانین و آیین‎نامه‎های انتخاباتی از جمله اصولی است که سرلوحه کار ما در ستاد انتخابات قرار دارد.

به گفته وی برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و رقابتی مهم‌ترین دغدغه مسئولان برگزاری انتخابات در استان است.

طهماسبی تهیه کارت‎های ملی هوشمند را برای فرمانداران و بخشداران الزامی دانست و گفت: در تاریخ 22 مهرماه، آزمون قانون انتخابات را با حضور اعضای ستاد، فرمانداران و بخشداران را برگزار خواهیم کرد.

این مسئول با بیان اینکه تأمین منابع مالی انتخابات در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه استان است، تصریح کرد: تهیه نیازمندی‎های موجود در حال حاضر از اولویت‎هاست، زیرا هر چه زمان به جلوتر برود فرصت کمتری خواهیم داشت و به مشکلات اضافه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از پیش‌بینی یک‎هزار و 226 شعبه اخذ رأی در استان به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و گفت: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک‎هزار و 190 شعبه اخذ رأی در استان داشتیم که برای پیشگیری از هرگونه تخلفی، تعداد اضافه شده به شعب، از تعداد صندوق‎های سیار کسر خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: انتخابات یعنی عدالت و عدالت یعنی دادن فرصت برابر به همه مردم که خواست ریاست محترم جمهور است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.