.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذاب وجدان از درگذشت هادی نوروزی
کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: «کثیف‌ترین افراد فوتبال، آفتاب پرستانی هستند که وقتی کنارتان حضور دارند، نمی‌شود فهمید که دوست تان هستند یا دشمن تان.»

کاپیتان سیاه‌جامگان گفت: «کثیف‌ترین افراد فوتبال، آفتاب پرستانی هستند که وقتی کنارتان حضور دارند، نمی‌شود فهمید که دوست تان هستند یا دشمن تان.»

به گزارش شمال نیوز به نقل از افکارخبر، رضا عنایتی اگر در مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی شرکت نمی‌کرد هیچ‌کس از او ایراد نمی‌گرفت چون می‌توانست بهانه حضور در تمرین سیاه‌جامگان را داشته باشد.

 
اما او از مشهد خودش را به تهران و استادیوم آزادی رساند. او گفت: «این وظیفه انسانی من بود. جدا از همه خاطراتی که در فوتبال از این بازیکن با اخلاق، متین و مودب در ذهن داشتم، برخی مسائل در زندگی انسان‌ها غیرقابل هضم است. مانند فوت نابهنگام هادی نوروزی که هنوز هم برای جامعه فوتبال پذیرفتنی نیست. ما فقط یک فوتبالیست را از دست ندادیم. نوروزی جزو فوتبالیست‌های باشخصیت و با اخلاق ما بود که همزمان از نظر فنی نیز در زمره بازیکنان کارآمد فوتبال ایران به حساب می‌آمد.»

 
 
او درباره تعدد مصاحبه‌هایی که این روزها از بعضی‌ها در خصوص کاپیتان فقید پرسپولیس می‌شود، گفت: «امیدوارم هر کاری صورت می‌گیرد برای خودنمایی نباشد. گرچه خیلی‌ها در این قبیل مراسم برای قرار گرفتن مقابل دوربین‌ها جلوی صف هستند ولی بعد از تمام شدن مراسم می‌روند و دیگر اثری از آنها نیست. خود من آن شب که به تهران آمدم صبر کردم تا خانه آن مرحوم خلوت شود و بعد ساعت ۱۲ شب به آنجا رفتم که نه دوربینی بود نه عکاسی و نه خبرنگاری.»

 
 
گفته می‌شد عده‌ای که تا هفته قبل در تمرینات یا بازی‌ها علیه او شعار سرمی‌دادند و بازوبند کاپیتانی را برایش گشاد می‌دانستند در این مراسم بیشتر از بقیه برای هادی گریه و زاری کردند!؟ عنایتی گفت: «آنهایی که این کار را می‌کردند الان به شدت عذاب وجدان دارند. از این قبیل افراد دورو در فوتبال مان کم نداریم... در همه فوتبال از این افراد پر است. آنهایی که مانند آفتاب پرست هستند و در آفتاب به رنگی دیگر در می‌آیند. متأسفانه این قبیل افراد روز به روز هم در فوتبال بر تعدادشان افزوده می‌شود و اگر جلوی آنها را نگیریم تا مدتی بعد همه فوتبال را می‌گیرند. این افراد باید وجدان داشته باشند که ندارند. آنها هر جا که منفعت شان در آن است، هستند و هر جا که سودی برای شان ندارد، نمی‌آیند. به اعتقاد من کثیف‌ترین افراد اینها هستند که وقتی کنارتان حضور دارند، نمی‌شود فهمید که دوست تان هستند یا دشمن تان.»

 
 
کاپیتان سیاه‌جامگان درباره حضور استقلالی‌ها هم در‌ این مراسم گفت: «اگر هم کسی در دنیای فوتبال برای یکدیگر کری می‌خواند فقط در همان فضاست و این حادثه تلخ این را ثابت کرد چون همه دیدند که استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها چطور در این چند روز فارغ از رنگ لباس کنار هم بودند و خود را در این غم با خانواده نوروزی شریک می‌کردند. همانطور که در گذشته هم بوده شک ندارم که اگر خدای نکرده برای استقلالی‌ها هم مشکلی به‌وجود بیاید بچه‌های پرسپولیس کم نمی‌گذارند و این رنگ واقعی فوتبال ماست و آبی و قرمز بهانه‌ای برای سرگرمی مان است تا در میدان مسابقه بر جذابیت‌های فوتبال مان اضافه کنیم. در واقع تنها تفاوت ما با هم رنگ لباس مان است والا همه ایرانی و هموطن هستیم. همه برادر و دوست هستیم.»

 
 
عنایتی از حضور فرهاد در راس کادر فنی تیمش بسیار خوشحال است. او گفت: «ما حضور فرهاد کاظمی را به فال نیک گرفته‌ایم او از نظر فنی جزو مربیان فوق‌العاده بادانش فوتبال است ضمن اینکه از لحاظ روحی و روانی هم می‌تواند یک شوک بسیار خوب برای تیم ما باشد. امیدوارم با حضور او بتوانیم لیگ را در ادامه خوب شروع کنیم و تا پایان با قدرت پیش ببریم. این جزو خصوصیت‌های بارز این مربی است که علاوه بر دانش فنی از لحاظ روحی هم در سطح بالایی است و می‌تواند کمک شایانی به سیاه‌جامگان باشد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.698 seconds.