.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجاوز 8 مرد به دختر دانشجو
دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به داخل شهر سوار یك پراید با ٢ مسافر شد. راننده پراید پس از حركت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر داد و دختر جوان كه متوجه تغییر مسیر خودرو شده بود به راننده اعتراض کرد.در همین زمان دختر دانشجو متوجه نیت شوم سرنشینان می‌شود.

روزنامه شهروند نوشت: هفته پیش یك دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان برای رفتن به داخل شهر سوار یك پراید با ٢ مسافر شد این درحالی بود که روی سقف خودرو تابلوی تاكسی تلفنی نصب شده بود.

راننده پراید پس از حركت از مقابل دانشگاه به یک خیابان فرعی تغییر مسیر داد و دختر جوان كه متوجه تغییر مسیر خودرو شده بود به راننده اعتراض کرد.در همین زمان دختر دانشجو متوجه نیت شوم سرنشینان می‌شود اما ٢ جوان داخل خودرو با چاقو او را تهدید به سكوت کردند.

این ٣ شیطان صفت پس از انتقال این دختر دانشجو به یكی از باغ‌های روستایی در ٦ كیلومتری جنوب شهر به همراه 5 نفر دیگر از اراذل و اوباش او را مورد تجاوز قرار داده و سپس در یكی از خیابان‌های شهر رها کردند.

ماموران پلیس امنیت اخلاقی این شهرستان با اطلاع از این موضوع بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد این باند با نصب تابلوی قلابی یكی از آژانس‌های تلفنی شهرستان روی خودروی خود اقدام به ربودن دختر جوان كرده بودند. سرانجام پس از یک هفته تلاش ماموران پلیس ٨ عضو این باند دستگیر شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 مهر 1394
فقط مرگ جزایشان است بی غیرتان.
نا شناس 12 مهر 1394
اعدام کارشان است فقط اعدام تا عبرتی شود برای دیگران . 8نفرشون را باید اعدام کرد چون با اعتراف 8نفر دیگر جای تردید نیست باید همگی اعدام شوند
احمد 12 مهر 1394
با تشکر از ماموران نیروی انتظامی استان سمنان و علی الخصوص جناب سرهنگ قاسمی فرمانده جدید ساروی استان سمنان.
نا شناس 13 مهر 1394
فکر نکنم کاری کنن .
آخر سر هم دختر بیچاره به جرم بدحجابی و سولر شدن ماشین ناشناس محکوم میشه .
habhb 14 مهر 1394
اعدام اعدام اين شيطان صفت هاي پست سزايشان است
ادق 15 مهر 1394
به اين ميگن امنيت بالا در كشور اسلامي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.607 seconds.