.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازسازی و مرمت۳۰ کلانتری در مازندران

 شمال نیوز: فرمانده انتظامی مازندران، از بازسازی ۳۰ کلانتری در استان خبر داد و گفت: بازسازی دیگر کلانتری‌ها نیز جزو برنامه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سردار مسعود جعفری نسب پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران که در دفتر آیت‌الله طبرسی برگزار شد ضمن تسلیت برای کشته‌شدگان واقعه منا گفت: در هفته ناجا تلاش داریم اتفاقات یک سال گذشته برسی و نقاط قوت تقویت شود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در دو سال گذشته کارهای زیادی برای ارتقای سطح کیفی و معنوی کارکنان انجام شد و نزدیک به دو هزار نفر از کارکنان ناجا و خانواده‌های آنان حافظ یک تا دو جزء قران کریم  شدند.

وی در ادامه افزود: در حوزه ترافیک با توجه به این‌که جاده‌های مازندران کوهستانی است با تلاش پلیس‌راه نزدیک به ۱۸ درصد کاهش کشته و تلفات رانندگی داشتیم و باهمت مأموران ناجا نزدیک به پنج هزار کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته کشف شد.

سردار جعفری نسب بیان داشت: همچنین نقاط آلوده استان با کمک همه دستگاه‌ها پاک‌سازی شد که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

سردار جعفری نسب بابیان این‌که ۳۰ کلانتری مرمت و بازسازی‌شده است ابراز داشت: در تلاش هستیم در ارتباط با رفتار و گفتار کارکنان، حرمت مردم  در کلانتری‌ها رعایت شود.

وی میزان کاهش تخلفات داخل سازمانی را ۵۳ درصد اعلام کرد و تصریح کرد: اگر همین روند ادامه یابد یک پلیس متدین و متعهد برای تأمین امنیت مردم خواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.401 seconds.