.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس خبر داد
اختصاص اعتبار 103 میلیارد تومانی برای محور سوادکوه ـ قائم‌شهر
شمال نیوز : دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه جاده نظامی از جاده‌های پرخطر کشور محسوب می‌شود، گفت: در دو سال گذشته 3.5 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی و روشنایی جاده نظامی هزینه شده است......

شمال نیوز : نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: 103 میلیارد تومان برای پروژه محور سوادکوه به قائم‌شهر اعتبار در نظر گرفته شد. خبرگزاری فارس: اختصاص اعتبار 103 میلیارد تومانی برای محور سوادکوه ـ

به گزارش شمال نیوز، کمال علی‌پور عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به مازندران پروژه ساختمان بیمارستان رازی به عنوان پروژه‌های اولویت‌دار معرفی می‌شود و قرار است این پروژه تا پایان سال 95 به بهره‌برداری برسد.

/photo/DSC_0152-Copy.jpg

نماینده مردم شهرهای قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه بیمارستان رازی با اعتبار 50 میلیارد تومان به تصویب رسید، افزود: برای تجهیز و تکمیل ساختمان بیمارستان رازی بیش از 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری برای تکمیل پروژه ساختمان بیمارستان رازی 5.5 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به تکمیل ساختمان بیمارستان رازی اعتبار امسال به 19 میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است.

علی‌پور یادآور شد: این پروژه تاکنون 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول درباره پروژه تقاطع غیرهمسطح الغدیر قائم‌شهر، اظهار کرد: برای اتمام پروژه الغدیر نیاز به 9 میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون 2 میلیارد تومان از محل تملک و دارایی هزینه شد و مقرر شد تا پایان امسال به اتمام برسد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه جاده نظامی از جاده‌های پرخطر کشور محسوب می‌شود، گفت: در دو سال گذشته 3.5 میلیارد تومان برای ایمن‌سازی و روشنایی جاده نظامی هزینه شده است.

علی‌پور درباره پروژه محور مواصلاتی قائم‌شهر به جویبار نیز بیان کرد: این پروژه در سفر ریاست جمهوری به مازندران، جزو پروژه‌های اولویت‌دار مطرح می‎شود و امیدواریم این پروژه تا شهریورماه سال آینده به پایان برسد.

وی اظهار کرد: آسفالت جاده فرح‌آباد، لاریم و بهنمیر فرسوده است که برای روکش آسفالت این جاده 5 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

/photo/DSC_0029-Copy.jpg

نماینده مردم شهرهای قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امسال 103 میلیارد تومان برای پروژه محور سوادکوه به قائم‌شهر اعتبار در نظر گرفته شد، تصریح کرد: با توجه به تخصیص اعتبار دولت برای این پروژه، امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسد.

علی‌پور ادامه داد: برای ایجاد تونل، پل‌ها و دیوار حائل محور شیرگاه به زیراب، 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و برای سرعت بخشیدن به این پروژه در هفته آینده 20 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده می‌شود.

وی درباره بیمارستان شهدای زیراب، اظهار کرد: بیمارستان شهدای زیراب دارای بخش‌هایی اعم از جراحی، اطفال، زنان و زایمان است که اخیرا این بیمارستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن با اعتبار 3.5 میلیارد تومان تجهیز شده است.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای زیراب در جاده اصلی قرار دارد و این بیمارستان می‌تواند اتفاقات جاده‌ای را زیرپوشش قرار دهد، خاطرنشان کرد: بیمارستان شهدای زیراب با توجه به اهمیتی که در منطقه دارد اما از امکانات لازم برخوردار نیست که در این راستا اقداماتی برای تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در حال شکل‌گیری است.

وی یادآور شد: تعداد دستگاه‌های دیالیز بیمارستان افزایش پیدا کرد و مردم این شهرستان دیگر مجبور نیستند به شهرهای همجوار برای انجام دیالیز بروند.

نماینده مردم شهرهای قائم‌شهر، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال گذشته 500 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاهی بیمارستان شهدای زیراب هزینه شده است، ادامه داد: وضعیت درمانگاهی این بیمارستان مناسب نیست و برای احداث کلینیک ویژه، 5 میلیارد تومان لحاظ شده است و برای آغاز عملیات این پروژه پیمانکار آن نیز مشخص شده است.

علی‌پور با اشاره به اینکه احداث پد بالگرد در این بیمارستان در حال شکل‌گیری است،گفت: چند دستگاه آمبولانس نیز برای این بیمارستان خریداری شد تا مشکلات انتقال بیمار به بیمارستان برطرف شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران درباره پروژه زغال‌شویی جدید، کارخانه زغال‌سنگ البرز، افزود: زغال‌شویی جدید برای تقویت وضعیت اشتغال منطقه احداث شد و در این راستا زغال‌شویی قدیمی نیز نوسازی و اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه زغال‌شویی جدید حدود 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، افزود: دستگاه‌های مورد نیاز خریداری و نصب شد و در این پروژه، عملیات زغال‌شویی به شکل استاندارد و مدرن در این کارخانه انجام می‌شود.

علی‌پور با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات اشتغال سوادکوه باید به معدن زغال‌سنگ، زغال‌شویی و کک‌سازی توجه شود، اظهار کرد: معادن کردآباد یک و دو پیمانکار آن مشخص شد و بعد از انقلاب نخستین پروژه‌ای است که توسط دولت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سایت کارخانه کک‌سازی سوادکوه در سال‌های گذشته فقط مراحل اداری را طی می‌کرد و عملیاتی انجام نمی‌شد، اضافه کرد: برای جلوگیری از آلودگی رودخانه 15.5 میلیارد تومان هزینه شد تا کل مسیر رودخانه تغییر داده شود.

علی‌پور در پایان گفت: برای ساخت مجموعه کک‌سازی حدود 400 میلیارد تومان با شرکت چینی قرارداد بسته شد که تا پایان سال 96 این طرح به اتمام می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.