.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای ساری چه گدشت ؟
سهم 70 درصدی ساری از مصوبات سفر رئیس جمهور
شمال نیوز : وی پروژه دیگر شهرداری ساری را در مسیر پل گردن عنوان و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات عمرانی شهرداری ساری می‌توانیم به مدت 24 ساعت تردد قطار را در این مسیر جابه‌جا کنیم. ....

شمال نیوز : یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورا،  گران پاشا مدیرکل راه آهن شمال و رستمی مدیرکل راهسازی شمال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ مسعود مدینه رییس شورای شهرستان ساری در ابتدای جلسه با مرور بر چهاربانده شدن محور ساری-تاکام، هدایت آبهای سطحی و نیروگاه زباله سوز گفت: 70 درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران متعلق به شهرستان ساری است.

وی در خصوص کمربندی شمالی شهر ساری اظهار داشت: باوتجه به ارتفاع 3 متری زیرگذر کمربندی شمالی و همچنین جمعیت 7 هزارنفری ااین منطقه ، این زیرگذر غیرفنی بوده و محل بحث است.

مدینه با تاکید براینکه ایجاد این تقاطع غیرهم سطح غیرفنی مشکلاتی را برای مردم ایجاد خواهد کرد افزود: حداقل استقرار یک ایستگاه آتش‌نشانی در کمربندی شمالی الزامی است.

علی اکبر زلیکانی یکی از دغدغه های ساری را بی سرانجامی کمربندی ساری عنوان کرد و گفت: نمی‌توان امیدوار بود که این کمربندی به شکلی استاندارد و ایمن تحویل مردم شود.

وی افزود: با توجه به تقاضای به حق شهروندان، در این محور دو تقاطع غیرهمسطح وجود دارد که اگر هم زمان و قبل از پایان کامل این پروژه به بهره‌برداری نرسند کار خطرناکی خواهد بود .

عضو شورای شهر ساری خطاب به رستمی مطرح کرد: چرا مدیریت کلان حوزه راه و شهرسازی استان با پیشنهاد شهرداری ساری مبنی بر تقبل انجام این پروژه(کمربندی شمالی) موافقت نکرد. 

پرویز شعبانی نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه منا و همچنین هفته نیروی انتظامی طی سخنانی گفت: امنیت از نیازهای بارز جامعه است. وی افزود: اگر جامعه در هر زمینه ای دچار نارسایی شود ،  به سرعت به  سمت ناامنی پیش خواهد رفت.

عضوشورای شهر ساری با اعلام آمار فوتی های ناشی از تصادفات جاده ای بیان داشت: در پنج ماهه نخست سالجاری تعداد 343 نفر در استان در اثر تصادفات اجاده ای جان خود را از دست داده اند که 67 نفر این تعداد شهروندان ساروی بوده اند.

شعبانی با اعلام این آمارها از سازمان های راه و شهرسازی و دیگر سازمان های متولی این حوزه خواست تا با توجه جدی تر نسبت به افزایش اعتبارات، کاهش جرائم و فوتی های ناشی از حوادث جاده ای را داشته باشیم.

در ادامه مدیرکل راهسازی شمال نیز ضمن ارائه توضیحاتی بیان داشت: کمربندی شمالی از سه راه جویبار تا گارد جنگل به طول دو هزار و 700 متر بوده که در سه سال اخیر حدود 22 میلیارد تومان هزینه شده است.

 غلام‌عباس رستمی در پاسخ به سوال عضو شورا مبنی بر نحوه ی توزیع اعتبارات استان ها گفت: عقب ماندگی های استان مازندران در حوزه راه و شهرسازی زیاد است و در دو سال اخیز نیز مازندران اعتبارات مناسبی نداشته و البته فشارهای سیاسی نیز در این وضعیت بی‌تاثیر نبوده است.

وی با اشاره به اینکه کمربندی شمالی در مسیر 22 بهمن و ارم تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: با توجه به اینکه دو تقاطع غیرهمسطح در کمربندی شمالی احداث می‌شود پل سه‌راه جویبار تا دو ماه آینده به پیمانکار ابلاغ می‌شود.

رستمی برآورد ریالی برای تکمیل پروژه کمربندی شمالی را  40 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: مازندران از لحاظ راه و شهرسازی یکی از ضعیف ترین استان ها است که در طول یک یا دو سال حل نمی شود.

مدیرکل راهسازی شمال با بیان اینکه برای اتصال کمربندی شمالی و جنوبی درحال حاضر هیچ برنامه ای نداریم یادآور شد: اگر بودجه دولتی به موقع اختصاص یابد زمان بهره‌برداری کمربندی شمالی تسریع می‌یابد.

جمال باقری در این جلسه بر ضعیف بودن ارتباط غیربخشی در دستگاه ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ضعف ارتباط مدیریت استان با مدیریت شهری باعث شده عملا نتوانیم کارها را بصورت درست پیش ببریم.

مدیرکل راه‌آهن شمال نیز با بیان اینکه تاکنون راه‌آهن شمال در اجرای پروژه‌های شهری با شهرداری ساری تأمل داشته و توافق‌نامه‌هایی منعقد کرده است، اظهار کرد: احداث کانال آب در حریم راه‌آهن از فعالیت‌های شهرداری ساری بوده است.

یوسف گران‌پاشا با اشاره به اینکه اجرای پروژه عابر پیاده در مسیر خطوط راه‌آهن به‌صورت دوجانبه با مشارکت شهرداری و راه‌آهن شمال انجام می‌شود، افزود: لازم است شهرداری ساری در اجرای پروژه عابر پیاده به تعهدات خود عمل کند.

وی پروژه دیگر شهرداری ساری را در مسیر پل گردن عنوان و بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات عمرانی شهرداری ساری می‌توانیم به مدت 24 ساعت تردد قطار را در این مسیر جابه‌جا کنیم.

مدیرکل راه‌آهن شمال در پایان سخنانش گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرداری لازم است مشاوران و کارشناسان با راه‌آهن شمال وارد مذاکره شوند.

انتقاد از تشکیل تیم ورزشی در یک سازمان تابعه شهرداری ساری

محمدی کیادهی هم در جلسه علنی شورای شهر ساری از تشکیل تیم ورزشی توسط یکی از سازمان های تابعه شهرداری ساری خبر داد و گفت: این سازمان که کاملا غیرمرتبط با حوزه ورزش است، به تازگی اقدام به تشکیل یک تیم ورزشی نموده است .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی 13 مهر 1394
یعنی حالا دیگه ناله نمی کنید که اعتبارات به ما نمی رسه ؟ دید که در زمان استانار ببالی به اقرار خودتون هفتاد درصد از مصوبات متعلق به ساری است . پس نیازآذری پر ادعا نمالینده بابل چکار می کنه من نمی دونم !
پاسخ ها به این نظر
بهشهري 12 مهر 1394
اقا تو چقد ساده اي به اسم ساري مياد تو شهر هاي ديگه هزينه ميشه اينا سياستشونه پولو به اسم مركز استان ميگيرن
فهيمي از رامسر 12 مهر 1394
اقايه بابلي
استاندار با رأيي كه ساروي ها به رئيس جمهور دادن به پست استانداري رسيد
مازندرانی 13 مهر 1394
یک پیشنهاد لطفا بررسی کنید اگر در مسیر جاده در حال احداث هفت تن قائمشهر به ساری و نکاء که با فاصله نسبتا مناسبی از شهر قرار دارد بتوانیم خط راه اهن راه قائمشهر و ساری را به این جاده منتقل کنیم هم منابع مالی ناشی ازفروش زمین های ازاد شده ساری و قائمشهر موجب سرعت اجرای پروژه میشود و هم مشکل عبور راه اهن از داخل شهر ساری و قائمشهر برای همیشه حل می شود و هم یک خط جاده جدید در این مسیر ایجاد می شود مخصوصا الان که سفر رییس جمهور در پیش است و اما دو نکته که در شورای بحث شد جالب بود اول اینکه مدیرکل راهسازی شمال با بیان اینکه برای اتصال کمربندی شمالی و جنوبی درحال حاضر هیچ برنامه ای نداریم خیلی جای تعجب داره که هیچکس پیگیر حل مشکل نیست از استاندار بگیر تا نماینده مجلس دوم اقای کران پاشا لطفا یه فکری برای قطاری داغون قرن گذشته خودت بکن مردم از سر صدای اینها شب و روز ندارن شب و روز ندارن
امیر 13 مهر 1394
مدام گفته میشه از بلوار داراب به سمت پل گردن زیر گذر احداث میشه جا تعجب داره چطور شما میتونینی ترافیک سنگین بلوار داراب را با احداث زیر گذر حل کنید چون با احداث زیر گذر فقط ماشین بجای عبور از روی ریل از زیر اون میره تکلیف ترافیک سنگین بلوار داراب که از سمت پیام نور وخیابانهای اطراف که به سمت میدان شهید نبوی میرن وبد به سمت پل گردن چی میشه به نظر شما ایجاد یک پل روی بلوار بهتر نیست مشکلی که چند سال بد شماره رامجبور به انجام آن می نمایید
شهروند مازنی 13 مهر 1394
چجوری تقسیم اعتبار کردید که 70درصد مصبوبات سهم ساری شد؟؟؟؟
داد و قال مسئولین ساروی که آی مردم سهم مارو بابلی ها و آملی و ... خوردند سهم مردم شهر های دیگه است و در عمل اعتبارات برای شما؟؟؟
ساروی 13 مهر 1394
شهر ساری تمام سنگینی ترافیک رفت و آمدهای هم استانی های عزیز برای رسیدگی به کارشون که به ساری تشریف میارن به دوش داره ، هرکه بامش بیش برفش بیشتر
ساروي 12 مهر 1394
مركز استان بايد جايگاه واقعيه خودشو پيدا كنه ديگه بسه اين همه سال حقه مركز استان خورديد كسي صداش در نيومد كدوم مركز استاني به اندازه ساري حقش خورده شده؟ مركز استان پيشانيه استانه و تا ساري پيشترفت نكنه هيچ شهري پيشترفت نميكنه نمونشو تو اين چند سال ديدم كدوم شهر غير از بابل پيشرفت چشمگيري داشت كه اونم از بودجه هاي ساري بود كه با لطف دوستان به بابل تزريق ميشد_از مردم عزيز ميخوام در انتخابات نهايت دقت را داشته باشند تا مطالبات شهرشونو با جديت پيگيري كنن
فریدونکناری 12 مهر 1394
مازندران فقط ساریست وساری فقط مازندران است بقیه برید بمیرید من واقعا حق را به غرب استانی ها می دهم که جدا شوند،با جدا شدن این عزیزان وضعیت ما مرکز استانی ها بدتر می شود من بابلی نیستم ولی حالا واقعا بابل حق داره به ساری اعتراض کنه یا نه هر چند بابلی هیچ شغل دولتی وغیر دولتی برای بغیه نگذاشتند وبا پارتی بازی تمام ادارات بابلی هستند
+عرشيا 14 مهر 1394
دوستان ساري مركز استان مازندران است تمامي هم استاني هاي عزيز به نحوي ازساري بهرهمندميشوند بخش عمده اي ازپرسنل ادارات كل ونهادهاي استان را غيرساروي تشكيل ميدهند اگرصبح هادرمبادي ورودي ساري دقت كني تعداد زيادي ازغيرساروي ها براي كاربه ساري ميان هرچند دراين دولت تمامي مديران كل ومعاونين غيرساروي هستند ساري يه كمربندي درست حسابي نداره ما هر روز بايد جورهم استاني هاي خود رابكشيم چرا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.492 seconds.