.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صف تاکسی مقابل اورژانس بیمارستان قائمشهر!
ایستگاه تاکسی های قائمشهر روی پل هوایی و مقابل درب اورژانس بیمارستان رازی این شهر موجب ایجاد سختی هایی برای زندگی و تردد مردم شده است.

ایستگاه تاکسی های قائمشهر روی پل هوایی و مقابل درب اورژانس بیمارستان رازی این شهر موجب ایجاد سختی هایی برای زندگی و تردد مردم شده است.

به گزارش شمال نیوز، اگر از یک مسافر که به تازگی به شهر شما برای نخستین مرتبه سفر کرده بپرسید این شهر را چطور دیدید یکی از نخستین آیتم ها برای ارزیابی و ارائه پاسخ به شما مقوله ترافیک شهری یا حمل و نقل عمومی است، فرقی ندارد که این فرد خودش رانندگی کند و در ترافیک گرفتار شود یا پیاده باشد و مدت زیادی را منتظر تاکسی و اتوبوس شهری منتظر بماند.

استان مازندران یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است که علاوه بر جمعیت سه میلیونی خود سالانه 15میلیون گردشگر را در مناسبتهای مختلف میزبانی میکند و همین مساله اهمیت زیرساخت حمل و نقل به ویژه حمل ونقل درون شهری را در این استان به خوبی نشان می دهد.
شهرستان قائمشهر نیز یکی از شهرهای مهم استان است که با وجود تلاشهای انجام شده هنوز هم مشکلات عدیده ای در تاکسی رانی و حمل و نقل درون شهری دارد.

در این شهر یک هزار و پانصد دستگاه تاکسی شهری، 350 دستگاه تاکسی خطوط و 100 دستگاه تاکسی بیسیم و وجود 4 هزار و 500 دستگاه وانت بار فعالیت دارند اما جانمایی ایستگاه تاکسی بر روی پل هوایی و مقابل درب اورژانس بیمارستان رازی این شهر به نکته منفی این بخش بدل شده است که این مساله موجب ایجاد سختی برای رانندگان تاکسی، مردم و در برخی موارد راننده اورژانس شده است.

حال باید دید این مشکل در کنار ترافیک برخی خیابانهای قائمشهر چگونه و چه زمانی حل خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 12 مهر 1394
آقای شهردار فعلا به فکر نهضت آسفالت هستند وقت انجام کارای دیگه رو ندارند!!!!!
خیابوناش پر چاله چوله ست!!
نا شناس 13 مهر 1394
جانا سخن از زبان ما می گویی
شهروند 27 مهر 1394
شهرداری که بومی نباشه و سابقه خوبی نداشته باشه هیچوقت بدرد این شهر نخواهد خورد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.542 seconds.