.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسایی: این مجلس برجام را تائید نمی کند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور درجمع چندنفر باقی مانده از اجتماع کنندگان مخالف برجام مقابل مجلس، اجتماع غیرقانونی آنان را قانونی دانست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمید رسایی درآخرین لحظات حضور اجتماع کنندگان مقابل مجلس خطاب به این افراد افزود: اجتماع شما مقابل مجلس شورای اسلامی غیر قانونی نیست و از نظر من شما تکلیف خود را انجام داده اید و با این سیر اندیشه مطمئن هستم برجام در این مجلس تصویب نخواهد شد.

وی افزود: دیروز بنده در جمع دوستان اینجا آمدم و گفتم که اقشار مختلف به مناسبت های مختلف با مطالبات مختلف از جمله معلمان، پزشکان،پرستاران، مسکن مهر،کارگران و حتی خانواده کسانی که قاچاقچی بوده با زن و بچه آمده اند و مقابل مجلس شورای اسلامی جمع شده اند پس این کار شما از نظر من غیر قانونی نیست و متعارف است.

رسایی خطاب به اجتماع کنندگان گفت: این کارشما بار اول نبوده و بار آخر نیست و به مناسبت های دیگر باز این کار شکل خواهد گرفت.

وی افزود: دیروز من عرض کردم که حضرت آقا موضوع برجام را به مجلس ارجاع داده و نظر مجلس متبع است.

رسایی گفت: من مطمئن هستم در مجلس هیچ کس تا الان و فردا بانی نیست برای این که برجام را طرح بیاورد زیرا دولت لایحه نداده و به صورت مطلق تایید شود.

رسایی افزود: 10 الی 20 نفری در مجلس هستند ولی اینها نه انگیزه دارند و نه طرحی را امضا می کنند اکثریت قریب به اتفاق مجلس نگران مسئله برجام هستند بنابراین از این مجلس تایید برجام بیرون نمی آید.

وی گفت: از این تجمعات همواره مقابل مجلس بوده اما رعایت یک سری مسائل ضروری است و نکته اینجاست کسی که شعار علیه مجلس، رییس آن و نمایندگان دهد، خائن و نفوذی است.
رسایی در مورد پیام دفتر رهبر معظم انقلاب مبنی برترک اجتماع گفت: در تماس هایی که بنده داشته ام با منابع موثق این خبر صحت دارد و پیام شما به مسوولین و نمایندگان مجلس رسیده و دیگر نیازی به انجام تجمع نیست و امروز بنده به شما می گویم که تکلیفی برای اینجا ماندن ندارید و بروید.

پس از صحبت های رسایی و خواندن بیانیه ای، تجمع کنندگان با تکبیر هایی از جمله الله اکبر، مرگ بر آمریکا و انگلیس رفته رفته متفرق شدند و درحال ترک محل هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.447 seconds.