.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر ضرغامی درباره هاشمی و احمدی نژاد
رئیس سابق سازمان صدا و سیما با بیان اینکه عضو هیچ مجمع حزب و گروهی نبوده و نیستم گفت:‌ فارغ از مسئولیت حقوقی گذشته‌ام، هاشمی دهه ۶۰ و احمدی‌نژاد دولت نهم را بیشتر می‌پسندم؛ معتقدم به هر میزان که مسئولین از رهنمودهای رهبری فاصله بگیرند، از کارآمدی آنان کاسته می‌شود.

فارس: چندی پیش بود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رقیب انتخاباتی محمود احمدی نژاد در جریان انتخابات سال 84 در گفت‌وگویی با یک هفته‌نامه اصلاح طلب اظهار داشته بود «صداوسیما پیش از انتخابات و حتی یک سال قبل از انتخابات 84 دربست در اختیار آن جریان بود.

به هر حال تمام دستاوردهای انقلاب را با آوردن بعضی از آدم‌هایی که بعدها مشخص شد به کدام جریان وابسته هستند، زیر سؤال می‌بردند که در همان ایام و حتی قبل از انتخابات 84 من گفته بودم که صداوسیما به خاطر دستمالی قیصریه را به آتش نکشد.

احمدی‌نژاد از گروه ایثارگران بیرون آمد و عضو آنجا بود. رئیس صداوسیما هم عضو آنجا بود. اینها با هم پیمان داشتند و در صداوسیما هم هرچه می‌خواستند، انجام می‌دادند.» ادعایی که باعث شد تا به سراغ عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صداو سیما رفته و پیرامون این مسئله گفت‌وگوی کوتاهی با ایشان داشته باشیم.

ضرغامی که در دوره جدید فعالیت شورای عالی فضای مجازی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اعضای حقیقی این شورا منصوب شده است ضمن تاکید بر اینکه تاکنون عضو هیچ مجمع حزب و گروهی نبوده و نیست گفت: در این مصاحبه نه تنها اظهارات نادرست است بلکه نتیجه‌گیری و تحلیل آن نیز غلط است.

وی در ادامه با بیان اینکه من هیچگاه عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نبوده‌ام ادامه داد: تا آنجایی که می‌دانم جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی حداقل در دوره دوم جزو تندترین منتقدین و رادیکال‌ترین گروه‌ها نسبت به رئیس دولت دهم و برخی اطرافیان وی بودند.

رئیس سابق سازمان صداو سیما همچنین تاکید کرد: در دوره من رسانه ملی همواره بر اساس مصالح ملی و سیاست‌های کلی نظام حرکت کرد و هرگز متأثر از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی نبود.

ضرغامی در پایان تصریح کرد:‌ شخصاً و فارغ از مسئولیت حقوقی گذشته‌ام، هاشمی دهه 60 و احمدی‌نژاد دوره نهم را بیشتر می‌پسندم؛ معتقدم به هر میزان که مسئولین از رهنمودهای رهبری فاصله بگیرند، از کارآمدی آنان کاسته می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 12 مهر 1394
آقای ضرغامی ! مگر به حرف است که متأثر از گروهها و جریانها نبوده اید در عمل و از نظر اکثر مردم اظهارات شما کاملاً غلط است و خلاف واقع .
نا شناس 12 مهر 1394
مثل ضرغامی هزارها بلکه میلیونها نفرازسربیکاری وبی عاری نشستن فقط نظرمیدن وبهترین زندگی روهم دارن مابدبخت عمرمون تموم شدومثل خرداریم کارمیکنیم ولی یه خونه نداریم وبعضی وقتها برای پول نون به گدایی می افتیم.این بابا وامثال این آقا نظرات بیخودندن پس کی بده؟هاااااا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.