.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور شهری استانداری مازندران:
22 میلیارد تومان برای تکمیل کارخانه‌های زباله سوز مازندران اختصاص یافت
شمال نیوز: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از اختصاص 22.5 میلیارد تومان برای تکمیل کارخانههای زباله سوز ساری و نوشهر خبر داد.
22 میلیارد تومان برای تکمیل کارخانه‌های زباله سوز مازندران اختصاص یافت

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید محمد محمدی تاکامی اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار مازندران، از محل اعتبارات پسماند از محل جز 23 ردیف 550 هزار بودجه کشور در خصوص مطالعه و احداث نیروگاه زباله سوز استان‌های ساحلی، 15 میلیارد تومان برای شهرداری ساری و هفت و نیم میلیارد تومان برای شهرداری نوشهر بابت تکمیل و تجهیز نیروگاه زباله سوز از معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور درخواست شد که موافقت آن اعلام و بزودی موافقت‌نامه آن بین شهرداران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبادله خواهد شد.
 

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های اخیر سی و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به شهرداری ساری و نوزده میلیارد و دویست میلیون تومان به شهرداری نوشهر پرداخت شده است.
 

تاکامی گفت: بخش ساختمانی این دو نیروگاه در حال ساخت و بخشی از کارخانه نیز در سال جاری از کشور سازنده وارد کشور و به محل کارخانه منتقل شده است که با اختصاص این مبلغ، جمع پرداختی به این دو شهرداری به هفتاد و سه میلیارد تومان می‌رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 مهر 1394
سالار جامعه مهندسی مازندران
دمت گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.