.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی حج و زیارت استان مازندران اعلام کرد:
پیکر 8 زائر مازندرانی فاجعه منا وارد کشور شد + اسامی
شمال نیوز: پیکر هشت حاجی جان باخته در فاجعه رمی جمرات در منا صبح امروز شنبه به همراه 104 جان باخته ایرانی به کشور انتقال داده شد.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی جعفری درگفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: هنوز زمان انتقال اجساد جاجیان مازندرانی جان باخته در فاجعه منا از پایتخت به استان مازندران و زادگاه این شهدا مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: این استان آماده استقبال از اجساد قربانیان فاجعه منا در فرودگاه دشت ناز ساری بوده و برای برگزاری آیین استقبال ویژه در فرودگاه نیز برنامه ریزی شد.

همچنین رییس روابط عمومی فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری نیز زمان انتقال پیکر جان باختگان مازندرانی فاجعه منا به استان ابراز بی اطلاعی کرد.

رضا احمدی اظهارکرد: فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری آماده پذیرش و استقبال پیکر حجاج مازنی جان باخته در فاجعه منا شده و ستادی نیز در فرودگاه برای این کار پیش بینی شده است.

احمدی گفت: به محض روشن شدن زمان انتقال حاجیان جان باخته استان مازندران در فاجعه منا به فرودگاه دشت ناز ساری اطلاعات کامل در اختیار مردم به خصوص خانواده قربانیان این فاجعه قرار داده می شود.

براساس گزارش سازمان حج و زیارت تاکنون اجساد هشت حاجی مازندرانی جان باخته فاجعه منا که به فرودگاه مهرآباد تهران انتقال یافت به شرح زیر است.

1ـ محسن رضایی

2 ـ ولی زکایی

3ـ هدایت قاسمی شورآبی

4ـ علی قنبری

5ـ عبدالله کاظمی حاجی

6ـ رجب نعمتی

7ـ محمد حسن‌پور کردآسیابی

8ـ محمدباقر بذار چمازکتی


در حج تمتع سالجاری از استان مازندران سه هزار نفر به سرزمین وحی اعزام شدند که 48 نفرشان در فاجعه منا جان خود را از دست دادند و تاکنون استان مازندران پس از استان های خراسان رضوی و فارس سومین استانی است که بیشترین قربانیان این حادثه را داشته است.

بررسی مقایسه ای آمار حجاج مازندرانی جان باخته درفاجعه رمی جمرات در منا با تعداد زایران این استان که به حج مشرف شده، این استان بیشترین جان باختگان حادثه را در بین استان های کشور دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 12 مهر 1394
استان گلستان 49 کشته داده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.987 seconds.