.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز
علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز با ترافیک نیمه‌سنگین روبه‌رو بوده و حجم تردد در آن بالاست.

فارس: رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین بوده و عمده ترددها به سمت شمال کشور است.

علی نوری‌پور گفت: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز با ترافیک نیمه‌سنگین روبه‌رو بوده و حجم تردد در آن بالاست.

وی افزود: عمده ترددها از پایتخت کشور به سمت مازندران است و حجم بیشتر خودروهای عبوری به سمت شمال کشور را نشان می‌دهد.

نوری پور با اشاره به اینکه ترافیک مناطقی همانند قزنک و پلور به دلیل کم شدن عرض خیابان سنگین بوده و این وضعیت تردد در دو سمت محور مواصلاتی گزارش شده است.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لاریجان یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن عید قربان و تعطیلات پایان هفته هموطنان زیادی برای استفاده از مواهب طبیعی و آب و هوای متبوع روزهای تعطیل را راهی شمال کشور شدند و در مقابل بسیاری از هم‌استانی‌ها و همشهریان آملی برای گذراندن تعطیلات به مناطق ییلاقی و روستاهای خوش آب و هوای بخش لاریجان عزیمت دارند.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون هوای منطقه لاریجان صاف و نیمه‌ابری است تصریح کرد: طی هفته گذشته باران‌های شدید با ایجاد سیلاب به همراه ریزش سنگ و قلوه سنگ از کوه را شاهد بودیم که باعث خسارت‌های زیاد مالی شد.

نوری‌پور با تأکید اینکه هم‌اکنون عوامل راهداری و راهداران به صورت آماده‌باش در حال خدمت‌رسانی هستند اظهار کرد: ممنوعیت تردد کامیون‌ها به جز کامیون‌های حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی در محور هراز ممنوع است و این مهم باعث شده تا رانندگان خودروی سواری تردد بهتری داشته باشند.

وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند با رعایت حق تقدم،‌ عدم سبقت از راست، حرکت با سرعت مطمئنه، پرهیز از بوق زدن بی‌جا و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس اداره راه‌ و شهرسازی لاریجان تأکید کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه ابتدای مهر امسال پیش‌بینی می‌شود رفت و آمد در این مسیر به حجم ترافیک در روزهای آینده رو به سنگینی برود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.298 seconds.