.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در گلستان:
«آشوراده» و «دیوار دفاعی گرگان» کلید توسعه گلستان است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: با توجه به اینکه کلید توسعه استان، گردشگری و به ویژه جزیره «آشوراده» و «دیوار دفاعی گرگان» است، مسئولان باید در راستای عملی شدن آن تلاش کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و مسئولان این اداره کل با ایشان، بر تسریع در ساماندهی وضعیت گردشگری استان تاکید داشت و اظهار کرد: در جهت عملی کردن برنامه‎های گردشگری و توسعه این صنعت در استان بیش از پیش تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه گلستان صنایع دستی غنی دارد، تصریح کرد: با راه‎اندازی کارگاه‎ها وخانه صنایع دستی در توسعه این صنعت مهم تلاش شود تا با رونق این جذابیت‎ها، چرخه اقتصاد منطقه به حرکت افتد.

توسعه سرمایه‎گذاری گردشگری در رونق گلستان موثر است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بر فعال شدن تولید در استان تاکید داشت و اذعان کرد: با ورود مجدد خانواده‎های روستایی به تولید صنایع دستی، می‎توان بر رونق تولید این محصولات همت گمارد.

وی همچنین توسعه سرمایه‎گذاری گردشگری در استان را در پیشبرد و رونق استان موثر دانست و بر جذب سرمایه‎گذاران به استان تاکید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.