.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل کمیته امداد مازندران:
جشن عاطفه‌ها در ۳۳۰ پایگاه ثابت و سیار مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۳۳۰ پایگاه ثابت و سیار استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران، تیمور طهماسب پور با اشاره به شعار جشن عاطفه‌های امسال با عنوان مهر در انتظار همدلی، اظهار داشت: با همت، همدلی و حضور یکپارچه مردم نیک اندیش استان در راستای خدمت رسانی به محرومان ونیازمندان گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌های امسال در روزهای 26و 27 شهریور ماه در بیش از 330 پایگاه ثابت وسیار در میادین شهرها و مصلاهای نماز جمعه و مساجدفعال در شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود در روز هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور، زنگ عاطفه‌ها در همه مدارس استان نواخته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران،گفت: به تعداد دانش آموزان استان پاکت هدیه تهیه و با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش شهرستان‌ها، بین دانش آموزان توزیع و در هشتم مهر ماه با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها پاکت کمک‌ها، جمع آوری و در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

طهماسب پور تصریح کرد: با همکاری سپاه نیز پاکت هدیه بین بسیجیان پایگاه مقاومت توزیع و وجوهات جمع آوری شده جهت دانش آموزان نیازمند همان منطقه پرداخت می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های کمیته امداد را ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی برای احیای سنت‌های نیکو دانست و تعداد دانش آموزان زیر حمایت کمیته امداد مازندران را 8500 نفر برشمرد.

طهماسب پور با تقدیر از مردم خیر و نوعدوست مازندران،گفت: مردم شریف و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 4050 بانک ملت شعبه خیابان معلم در سراسر استان واریز کنند.

به گزارش تسنیم در جشن عاطفه‌های سال گذشته حدود ده میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در استان جمع آوری شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.