.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمینی برای انتقال پادگان ساری مشخص نشده است

جانشین لشکر 30 پیاده گرگان مستقر در مازندران گفت:هواپیمای بدون سرنشین جهت انجام عملیات مختلف توسط نیروهای ارتشی لشکر 30 پیاده گرگان ساخته شده است که در روز اجرای رژه برای اولین بار به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه ایران ، امیر سرتیپ 2 ستاد سیروس رزمگیر به مناسبت روز ارتش و در جمع رسانه های استان افزود:ارتش نخستین بازوی توانمند انقلاب بوده و هست که فداکاری و وفاداری خود را با گسستن از رژیم پهلوی و پیوستن به مردم در زمان انقلاب ، اطاعت از رهبری ، نگهبانی از مرزها و شرکت در بازسازی و نوسازی کشور بعد از جنگ تحمیلی ثابت کرده است.
وی با بیان اینکه نیروهای سه گانه ارتش با اضافه شدن پدافند هوایی به چهار گانه تبدیل شده اند خاطر نشان کرد:ارتش ایران تنها ارتش واقعی جهان است که جنگ را با پوست و مو و دل خود احساس کرده است.
رزمگیر با اشاره به اینکه ارتش بیش از 48 هزار شهید ، 200 هزار جانباز و 25 هزار آزاده تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت:418 عملیات پدافندی و آفندی در کشور توسط نیروهای نظامی انجام شده که 155 عملیات را فقط ارتش و 154 عملیات را ارتش و سپاه با هم انجام دادند.
وی با بیان اینکه لشکر 30 پیاده گرگان 1400 شهید ، 714 جانباز و 165 آزاده را تقدیم انقلاب کرده است تصریح کرد:از این تعداد 2 هزار و 944 شهید از لشکر 30 مازندران بوده اند.
جانشین لشکر 30 پیاده گرگان با اشاره به اینکه در پاکسازی مناطق مین در غرب و جنوب غرب کشور و به میزان یک میلیون هکتار 850 نفر نیروی ارتشی شهید شده اند افزود:ارتش تاکنون نیم میلیون نفر بی سواد را با سواد کرده است.
رزمگیر اجرای صد هزار رزمایش استانی و کشوری مانند ولایت و ذوالفقار و تلاش در مسیر خود کفایی با ساخت تجهیزات پیشرفته نظامی را از دیگر فعالیت های ارتش برشمرد و اظهار داشت:ساخت دستگاه محاسب آتش در30 ثانیه در ارتش از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
وی با بیان اینکه حضور در مصلاهای تمام شهرستان ها ، برگزاری نمایشگاه های مختلف ، غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه های لشکر 30 پیاده برای روز ارتش است خاطر نشان کرد:مراسم ویژه رژه در 6 شهر بجنورد ، گنبد ، آزاد شهر ، گرگان ، ساری و برای اولین بار در نوشهر برگزار می شود.
رزمگیر در مورد انتقال پادگان ساری اظهار داشت:چند نقطه زمین از طرف دستگاه های مرتبط و همچنین ارتش شناسایی شده اند که تاکنون مکان خاصی که مورد قبول دو طرف باشد مشخص نشده است که امیدواریم بزودی این کار هم انجام شود.
وی همچنین ساخت دستگاه بی سیم فرستنده پیامک را از دیگر دستاورد های ارتش نام برد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.