.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برترین های المپیاد ورزشی دانشگاه‌های کشور معرفی شدند

 شمال نیوز: دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های کشور با معرفی تیم‌های برتر در بابلسر به کار خود پایان داد.

 دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاههای کشور پیش از ظهر شنبه با برپایی مسابقات و مراسم پایانی به کار خود پایان داد و درمجموع برگزاری المپیاد سه گروه دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشگاه ایلام و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مقام اول تا سوم دست یافتند.

مسئول کمیته فنی این المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان و معرفی دانشگاه به‌عنوان پیشگامان حافظ محیط زیست از مهم‌ترین اهداف این مسابقات بوده است.

شریف با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در این المپیاد تصریح کرد: در رشته دارت و شار بولینگ ۲۸۵ نفر به‌صورت انفرادی و در چرخ تانک ۵۱ گروه حضور داشتند و در رشته الختر هم با توجه به کثرت شرکت‌کنندگان از جدول ترکیبی برای برگزاری استفاده شد.

رحیم شریف به مهم‌ترین هدف این رویداد ورزشی دانشجویی کشور پرداخت و افزود: سعی داریم شعار ورزش برای همه را در دانشگاه‌ها ترویج دهیم و در این بین با دعوت از معلولان برای شرکت در المپیادها از توانمندی آنها هم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به گروه‌های برتر در این رقابت‌ها یادآور شد: در رشته الختر گروه‌های دانشگاه تهران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گلستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، شریف عنوان کرد: با توجه به مجموع امتیاز کسب‌شده توسط دانشجویان به ۳۰ نفر اول جوایزی تعلق گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.305 seconds.