.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداري در فروش اينترنتي گوشي موبايل دربابل

 شمال نیوز: ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات شهرستان بابل ، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، متهم به کلاهبرداری در یک فروشگاه اینترنتی را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ سيد محسن جعفري فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر، افزود: در پي مراجعه فردی به پلیس فتا اين شهرستان، مبني بر کلاهبرداری از وی در یک سایت فروش محصولات دیجیتالی، موضوع در دستورکار ماموران پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در ادامه چنین تشریح کرد: شاکی با مراجعه به پلیس فتا عنوان داشت مدتي پيش از طريق سايت اينترنتي اقدام به خريد يک گوشي تلفن همراه به ارزش يک ميليون تومان کردم. به درخواست فروشنده پول را به حساب اعلام شده از طرف فروشنده واريز کرده و قرار شد چند روز بعد از خريد و ارسال پول، گوشي برايم پست شود. مدتي گذشت تا اينکه مأمور پست بسته‌اي را برايم آورد، از وضعيت ظاهري بسته اين‌گونه بر مي‌آمد که جعبه گوشي تلفن همراه است. بعد از دريافت بسته، اقدام به باز کردن بسته نمودم. اما در بسته پستي ارسالي فقط يک قاب گوشي شکسته و مقداري روزنامه مچاله شده وجود داشت. از این رو با تنظیم شکایت در پلیس فتا تقاضای رسیدگی به این موضوع را داشتم.

سرهنگ جعفری در ادامه افزودند: پس از اخذ مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت که در ادامه پس از بررسي و تحقيقات انجام شده، متهم که ساکن سنندج می باشد شناسايي گردید.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل خاطر نشان کرد: با توجه به اين شکايت مأموران پليس فتاي شهرستان بابل عمليات رديابي فروشنده کلاهبردار را آغاز کردند تا اينکه با بهره‌گيري از اطلاعاتي که از سوي مالباخته در اختيارشان قرار گرفته بود به سرنخ‌هايي از متهم دست يافتند. مأموران پليس در تحقيقات و بررسي‌هاي فني اوليه از سايت مذکور، ايميل و آي پي لاگين‌هاي متهم را به دست آوردند و پس از بررسي های فني به عمل آمده، آدرس دقيق متهم در سنندج با یک نام جعلي شناسايي شد. سپس متهم به این پلیس احضار شد، اما در بازجويي‌هاي نخستين هرگونه تقلبي در فروش گوشي را انکار و ادعا کرد خريدار دروغ مي‌گويد و قصد سرکيسه کردن او را دارد اما در ادامه بازجويي‌هاي دقيق و فني و مشاهده دلايل و مستندات پرونده زبان به اعتراف گشوده و اتهامات وارده را اقرار کرد.

سرهنگ جعفری در پایان بیان داشت : با اعترافات متهم مشخص گردید هدف وی از این کار کلاهبرداری بوده است ، سرانجام پس از تکمیل تحقیقات، پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال گرديد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شروین 18 شهريور 1394
جوری تیتر زدید انگار کلاهبردار در بابل بوده! کلاهبردار در سنندج بوده و خلاف آنجا صورت گرفته؛ مالباخته‌ی بیچاره بابلی بوده!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.032 seconds.