.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه رامسر در خطبه های نماز جمعه :
پردیس علوم پزشکی حق مردم رامسر است
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: مردم رامسر حق مسلم در ماندن این دانشگاه در رامسر را دارند و من به برکت اعتبار و آبرویی که این مردم به من داده‌اند تا جان دارم از این دانشگاه دفاع و تلاشم را کرده و می‌کنم تا ماندنش در رامسر قطعی شود.....

شمال نیوز : امام جمعه رامسر گفت: پردیس خودگران علوم پزشکی رامسر حق مردم است، مردم برای راه‌اندازی این دانشگاه خون‌دل خورده و به اندازه توان‌شان نیز مبلغی را اهدا کرده‌اند. 

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: فعالیت دولت در انتشار و جلب توجه دنیا به نگاه غلط آمریکا در مورد ایران ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: ما نباید امیدوار باشیم که کشورهای مختلف به ایران آمدند و صحبت‌هایی انجام شد، زیرا که ما باید خنده‌ها و دشمنی‌های این کشورها را همیشه به‌یاد داشته و هوشیار باشیم.

امام جمعه رامسر به اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود و به‌صورت کامل این موضوع را پیگیری کنیم، مطمئناً دیگر نه جوان بیکاری داریم و نه مشکلات اقتصادی قابل توجهی، که تنها باید فرمایشات رهبری فرزانه نصب‌العین همه ما قرار گیرد.

این مسئول دانشگاه بین‌المللی رامسر را از سرمایه‌های این شهرستان و نیز استان دانست و ادامه داد: مردم رامسر و منطقه برای راه‌اندازی این دانشگاه که به پردیس خودگردان شناخته می‌شود، خون‌دل‌ها خورده و آستین‌ها را بالا زدند و هر شخص به اندازه توانش مبلغی را برای راه‌اندازی این دانشگاه در رامسر اهدا کرده بود.

وی افزود: مردم رامسر حق مسلم در ماندن این دانشگاه در رامسر را دارند و من به برکت اعتبار و آبرویی که این مردم به من داده‌اند تا جان دارم از این دانشگاه دفاع و تلاشم را کرده و می‌کنم تا ماندنش در رامسر قطعی شود.

مرتضوی ادامه داد: استاندار مازندران و معاون سیاسی وی، تلاش‌های زیادی را انجام داده که قابل تقدیر است اما همین الان هم قصد بردن این دانشگاه پابرجاست و این سبب نگرانی مردم اعم از بازاریان، جوانان، مسئولان و ... شده است.

امام جمعه رامسر گفت: سعی می‌کنیم که در فضایی توام با آرامش و احترام این مسئله رفع شود و از مردم رامسر که همیشه همراه مسئولان خود بوده و هستند تشکر می‌کنم که هرجا از آنها در هر مسئله‌ای دعوت کردیم به ما لبیک گفته و در صف اول همراهی‌ها و همدلی‌ها حضور یافتند.

وی در پایان رامسر را یک شهر دانشگاهی خواند و گفت: رامسر یک شهر دانشگاهی و گردشگری است که در این زمینه خوب عمل کرده و کارنامه درخشانی در این زمینه دارد و فعالیت دانشگاه‌های متعدد و متفاوت در رامسر اعم از دولتی، غیردولتی، آزاد و فنی و حرفه‌ای مزید بر این علت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند علوم پزشکی 14 شهريور 1394
جناب مرتضوی عزیز... این مسله مربوط به وزارت خانه است و ربطی به استان ندارد. بیخودی اختلاف افکنی نکنید... این تصمیم با پیشنهاد اساتید و تصویب و پیگیری وزارت خانه در حال اجراست... ولی انشاالله تصمیم درستی گرفته شود.
محسن 14 شهريور 1394
این تصمیم از طرف رهبری گرفته شده و جایی برای مخالفت هیچکس نیست
مخالفت این آقا افکار خطرناکی رو نشون میده...
انشالله که از روی بی اطلاعی حرف زده باشن
دانشجوی بیسواد 14 شهريور 1394
حاج آقای بزرگوار
ممنون از دغدغه ای که برای مردم رامسر دارید. اما فقط یک لحظه پای درددل دانشجویان بنشینید تا ببینید که نبود آزمایشگاه و اساتید دائمی در رامسر چه ضربه سختی به توان علمی بچه های همین مرز و بوم زده است! شاید بفرمایید که حق آنهاست بدون امکانات مدرک بگیرند چون با پول درس خواندند! اما امیدواریم که فراموش نکنید بچه های پزشکی و دارو سازی با سلامت همین مردم در ارتباطند. چه ایرادی دارد که این دانشگاه در چارچوب اقتصادد مقاومتی به ساری کنار مرکز اصلی خود انتقال یابد تا از هدر رفتن این همه انرژی و وقت اساتیدی که از ساری و تهران تشریف می آورند گرفته نشود. آیا می دانید بعضی از اساتید به علت دور بودن، چند جلسه از درس را در یک روز ارائه می کنند. لطفا انصاف داشته باشید و اوضاع را بدون تعصب قومی و سرزمینی در نظر بگیریید.
سجاد 14 شهريور 1394
آمام جمعه محترم رامسر
واقعا از فرمایشات شما تعجب کردیم. دانشگاه که بنگاه اقتصادی نیست تامردم به خرید و فروش کالا بپردازند! آنجا قرار است نسل پزشک و داروساز ما تربیت شوند. چرا موضوع را حساس می کنید. این وزارت خونه است که باید تصمیم بگیرد آیا نگه داشتن دانشجویان با کمبود اساتید دائمی و آزمایشگاه ها بصلاح است یانه؟ در همه جا دانشجویان پردیس به کنار دانشگاه اصلی انتقال یافتند. به عنوان مثال دانشجوی دندان پزشکی کیش به دانشگاه تهران انتقال یافت تا بتونه از امکانات دانشگاه مادر استفاده کنه. جناب مرتضوی لطفا خودتان را جای دانشجویان این دانشگاه بگذارید. چرا ساست یک بام و دو هوا! اگر همه پردیس ها برای صرفه جویی در سال اقتصاد مقاومتی تجمیع شده اند چرا رامسر نشود. لطفا این نگرانی بیمورد را از تریپون مقدس نماز جمع نشر ندهید. شما بجای دانشگاه ورزشگاه و فعایت های گردشگری را توسعه و بسط بدهید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 13 شهريور 1394
آفرین سجاد ، یه انتقاد بسیار مفید و سازنده باشد که گوش شنوایی وجود داشته باشه
س 14 شهريور 1394
گل گفتی آقا سجاد. ولی کو گوش شنوا؟ این ها اصلا از اوضاع بد سواد دانشجویان این دانشگاه خبر ندارند. ولی غصه نخورید چون به زودی این دانشجویان فارغ التحصیل شده و وارد جامعه میشوند. آن جا است که باید ببینیم آیا همین اقای امام جمعه ی رامسر پاسخگو خواهند بود یا خیر.
دانشجو 13 شهريور 1394
اول اينكه دانشگاه علوم پزشكي مازندران واحد رامسر دوما حاجي شما سختي ها و كمبود امكانات دانشگاهي و شهري و سطح پايين اموزش و گروني رامسر رو نميدوني چيه كه منه دانشجو بايد تحملش كنم منه دانشجوي علوم پزشكي مازندران حق دارم بابت پولي كه ميدم از امكانات دانشگاه مادر و امكاناتش استفاده كنم اين همه پول ميديم ولي هنوز همه چي اجاره اي هست و تو يه مدرسه درس ميخونيم حتي سلف سرويس نداريم_شمال نيوز مديوني درج نكني
رامسری 13 شهريور 1394
متاسفانه موضعگیریهای عجیب وغریبی توسط امام جمعه رامسر پیرامون موضوعات مختلف گرفته میشود که هیچ ارتباطی با این جایگاه ندارد.

درارتباط با انتقال دانشگاه مرجع وازرت بهداشت است نه تربیون مصلی
رامسری 13 شهريور 1394
ایشان خود را انسان آبرومندی میدانند درحالکیه بخاطر عملکردشان هیچ مقبولیتی بین مردم رامسر ندارند وایشان صرفا یک دلال میشناسند تا امام جمعه.
با اآمدن ایشان به رامسر مصلی نماز جمعه هر هفته نسبت به هفته قبل از تعداد نماازگزاران کاسته میشود.
قنبری از رامسر 14 شهريور 1394
موقع انتخاب رشته چرا این جا را انتخاب کردید؟ می رفتید دانشگاه تهران. حرف زور نزنید. یعنی چون ما از مرکز دوریم هیچی نباید داشته باشیم؟
پاسخ ها به این نظر
دانشجوی بیچاره 15 شهريور 1394
خانم یا آقای قنبری!
گیرم اینکه ما موقع انتخاب رشته رامسر را انتخاب کرده باشیم اما این دلیل نمی شود که به دلیل نبود آزمایشگاه و اساتید دائمی در این شهر بیسواد باربیاییم و با جان مردم بازی کنیم. از شما بعیده که با توجیه غیر منطقی خویش سعی در لاپوشانی موضوع دارید. لطفا نگاهی به لایک ها یا تایید بیندازید می بینید که حق طلبان این خبر بیشتر از نظرات غیرعلمی شما هستند!
استاد دانشگاه علوم پزشکی 15 شهريور 1394
اینجا انتخاب نمی کردند؟! قنبری جان حرف شما بسیار بچه گانه و بی منطق بود.
نا شناس 15 شهريور 1394
اقاي قنبري عزيز
پرديس دانشگاه از چابهار اومد زاهدان ميخوام بدونم مردم چابهار بايد بگن ما چون جنوبي ترين شهر استانمون هستيم چرا دانشگاهو بردن زاهدان؟(لازم به ذكره فاصله چابهار تا مركز استانشون خيلي بيشتر از رامسره)تقريبا تو همه ي دانشگاه ها پرديس ها كنار دانشگاه مادر هستن و دانشجو ها از همه ي امكانات بچه هاي سراسري استفاده ميكنن و اين به رشد بچه ها كمك ميكنه اگه رامسر ميخواد پرديسو نگه داره بايد اول زيرساخت هاي لازمو داشته باشه كه متاسفانه اصلا زيرساخت خوبي نداره
قنبری از رامسر 15 شهريور 1394
ناشناس بزرگوار، زیر ساختها راکه باید بدهد؟ چرا منا هز همه چی باید محروم باشیم؟ دانشگاه شاهد را از ما گرفتند. حالا این را هم می خواهید بگیرید؟ آیاحق داریم برای غرب استان تقاضای استانی حدید کنیم؟ آیا رامسر فقط باید مکانی برای تفریح مسافران باشد؟ پارسال همین مسئله پیش آمد و با مخالفت روبرو شد و باز هم امسال دوباره این بحث شروع شد؟ آقا بیایید دبستانهای ما را هم بگیرید ببرید برای خودتان. راحت می شوید؟!
نا شناس 15 شهريور 1394
دوسته من ارزوي من ابادي مازندرانه شما طوري ميگين ميخواين بگيرين انگار ماله رامسره دوسته من اين دانشگاه واحدي هست كه با توجه به رشته هايي كه تدريس ميشه بايد كنار دانشگاه مادر باشه شما شرايط دانشجو ها را درك نميكني كدوم دانشجويي ساعت ٨ صبح تا ٤،٥ بعد از ظهر سر كلاس ميشينه بخدا ماهم ادميم دسترسي به هيچي نداريم فقط منافع خودتونو نبينين_غرب استان فقط چند شهر هستند كه معترض و خواهان استقلال هستند و اقاي قنبري بدونين جدا هم بشين رامسر اباد نميشه من تو مدتي كه تو رامسر بودم خيلي از موارد و مشكلاتي وجود داشت كه شهرداري ميتونست حل كنه ولي نكرد و ربطي به دوري و مركز استان نداره_شما ميتونين از پتانسيل هاي شهرتون واسه ابادي واقتصاد شهرتون كمك بگيرين هيچ شهري موقعيت رامسرو نداره
علی کجوری 14 شهريور 1394
بسیار حرف بجایی زده شد.جناب مرتضوی ممنون.اصولا دانشگاه علوم پزشکی را در جایی باید احداث کرد که مردم از نظر بهداشت و درمان در سطح پایین بوده و سبب ارتقاء بهداشت در منطقه گردد در غرب مازندران از این امکانات بی بهره اند.تمام پزشکان و کادر بهداشت در مرکز استان جمع شده اند ولی ما در غرب استان که پذیرای مهمان های زیادی و مسافران عزیز هستیم و آمار تصادفات اعلام شده و مرگ و میر ناشی از عدم امکانات درمانی همه حاکی از آن دارد که این منطقه نیاز مبرم به دانشگاه علوم پزشکی مستقل و کارآمد دارد که به لطف خدا و همت مسئولین و مردم شهید پرور رامسر در حال شکل گیری است.با تشکر
پاسخ ها به این نظر
دکتر الف. 15 شهريور 1394
آقای کجوری به سوال بنده پاسخ دهید که چگونه دانشجویان و فارغ التحصیلانی که به دلیل کمبود اساتید و امکانات آزمایشگاهی، علم و سواد کافی را ندارند، می توانند سبب ارتقا بهداشت در منطقه شوند؟
نا شناس 16 شهريور 1394
بابل به نوشهر از نظر زماني نزديكتره تا رامسر.
یک دانشجوی بی سواد داروسازی 14 شهريور 1394
جای تاسف بسیار داره. ما اینجا از 8 صبح تا 4 بعد ازظهر سر کلاس یک درس میشینیم! چرا؟ چون استاااااااادددددد نداررریییم!!!! بعدشم استادامون راهی ساری میشن و ما دیگه بهشون دسترسی نداریم. خداییش از من دانشجو چه انتظار دیگه ای می شه داشت؟ به والله خسته شدیم. گناهمون چیه؟ این همه پول داریم میدیم که وضعمون این باشه؟؟؟؟ وزارت خونه! مسئولین دانشگاه مادر! تو رو خدا صدامونو بشنوین و مارو هم مثل بقیه ی دانشگاه های بین الملل ببرین ساری!!!!!
پ. ن. واسه اون دانشجویی که فقط به دنبال یه مدرکه اینجا یا ساری مهم نیست، ولی واسه امثال ما که می خوایم بار علمی داشته باشیم و یا حتی واسه تخصص اقدام کنیم این یک بحرانه.
شمال نیوز لطفا کامنتمو بذار.
دانشجوى ولايتمدار 14 شهريور 1394
خداي راشاكرم كه رهبر هوشمندم امام خامنه اي فرموده اند: اقتصاد مقاومتي به شعار نيست، بلكه بايد به عمل برسد.
امام جمعه ي محترم رامسر شما نماينده ي مجلس نيستيد كه براي گرفتن راي مجبور به بيان حفظ دانشگاه بين الملل در رامسر شويد. شما منصوب مقام عظماي ولايت و موظف به كمك به تسهيل شدن اقتصاد مقاومتي هستيد. پس چرا اصرار داريد كه واحد خود گردان دور از مركز اصلي، با تحميل هزينه هاي بي حساب جهت انتقال اساتيد در رامسر حفظ شود؟ با تجميع اين واحد با ساري هم از هزينه ي مضاعف جلوگيري مي شود و هم بر سواد متخصص آينده ي ما اضافه مي شود.
لطفا واقع بين باشيد.
نوشهری 14 شهريور 1394
ان شالله این دانشکده به مرکز برده می شود چون حقیقتا رامسر وشهسواربا این بیمار کم پتانسیل این حجم دانشجو را ندارند.
ناشناس 15 شهريور 1394
کاش از ................. بعضی از کارکنان علوم پزشکی رامسر هم گزارشی تهیه کنید. تعدادی از کارکنان این دانشگاه با کمک دانشجویان متمکن سطح شهر با ماشینهای شاسی بلند به اغفال دختران و زنان میپردازند و بودن این دانشگاه یکی از دلایل بالارفتن امار طلاق تو شهر رامسر هست
جواب 15 شهريور 1394
دانشجوی بیسواد! بیسوادی تقصیر خودته دلیلش همکلاسیهای درسخون و باسوادن که کنارت نشستن
؟ 15 شهريور 1394
این حرفا همش بهانست
امام جمعه در هر شهر حق داره در مورد مسائل شهر اظهار نظر کنه
دلایل عزیزان هم فقط توجیه غیر منطقیه
انشااله دانشگاه در همین رامسر توسعه پیدا میکنه
مهدی ملکی 14 شهريور 1394
شیخ ما قند خورد و گفت بهه چه شیرین است...
ناشناس 14 شهريور 1394
اون موقع همه این بین الملل کار پیدا می کنند الا دانشجوی سراسری با رتبه زیر 200 که باید بره و .....به نظر شما این خق خوری نیست.رتبه 7000 داره پزشکی اونم در دانشگاه مادر میخونه و ما که رتبه زیر 100 اوردیم باید چکار کنیم.حق مارو باطل نکنید و در همونجا رامسر بمونید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 15 شهريور 1394
تا سال ٩٣ بدون كنكور و با مصاحبه خوده دانشگاه بود ولي از كنكور ٩٣ به بعد از طريق سازمان سنجش و مثله سراسري گزينش ميشه_اكثر دانشگاه ها اوردن كنار دانشگاه مادر تا سطح علمي بچه هاشون بالا بره و همچنين از هزينه هاي زياد جلوگيري كنن دانشجوهاي رامسر در سال هاي بعد بشدت از نظر علمي افت ميكنن چون دوره هايي در بيمارستان و داروخانه ها دارند كه با توجه به سطح بيمارستان رامسر و تنوع بيماراني كه مراجعه خواهند كرد و سطح داروخانه ها اين دانشجوها هستند كه ضرر خواهند كرد
نا شناس 15 شهريور 1394
شما درس خوندی که پول ندی
همه جای دنیا همینه
اونایی که درسخون تر هستن بورسیه میشن
وگرنه فرقی بینشون نیست
یکم تحقیق کن
انگلستان- امریکا و ...
اگه دوستی آشنایی داری سوال کن اگه نداری بهت معرفی کنم
سیدی 15 شهريور 1394
باسلام -جناب آقای دکترجان بابایی -استاد فرهیخته لطفا دستور فرماییدرشته های کارشناسی که نیازبه اعزام استادازساری نباشدودرمنطقه غرب استان حضور دارندومی توانندپوشش دهندبرای رامسر جذب شوندورشته های مادر پزشکی در راستای ارتقای دانشجویان به مرکز دانشگاه منتقل شوندضمنا حاج آقا محترم که امام جمعه شهرستان هم می باشید حضرتعالی نماینده ولی فقیه هستیدمراکز دیگر که شبیه بین الملل هستند رابررسی کنیدوسپس دستورجهادی صادر کنیدواز طرفی دیگر فکر می کنیدچقدر ازدانشجویان گروه پزشکی در رامسر پس از فارغ التحصیلی در آنجا می مانندکه منجر به افزایش و ارتقاء سلامت منطقه شوند.
داروساز 15 شهريور 1394
جناب اقاي دكتر جان بابايي رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي مازندران
ب عنوان دانشجوي داروسازي شاغل به تحصيل در واحد رامسر عاجزانه از شما استدعا ميكنم كه با تصميمي بجا و شجاعانه سرمايه هاي آتي مملكت را با انتقال اين واحد به ساري حفظ نماييد. مطمئن باشيد كه اگر در انجام اين كار تعلل و يا به هر بهانه اي سستي كنيد بايد در محضر خدا و خلق ان پاسخگو باشيد.
شما خوب ميدانيد كه اساتيد ترددي ساري به رامسر و تهران به رامسر وقت اندكي براي اين دانشجويان ميگذارند. البته نه از سر بي توجهي بلكه به علت راه طولاني و كمبود وقت اين عزيزان. شما هم مانند ساير روساي دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور اين واحد را به كنار دانشگاه اصلي انتقال دهيد تا مسئولان محلي رامسر از اين موضوع به عنوان ابزاري براي تشديد افكار عمومي مردم اين منطقه استفاده نكنند.
پاسخ ها به این نظر
دانشجو 16 شهريور 1394
مرسی که آقای دکتر را خطاب قرار دادید. ما هم چشم امیدمان به ایشان است. آقای دکتر جان بابایی لطفا دستور بفرمایید ما را هم (مثل بقیه ی پردیس ها) به ساری انتفال دهند.
نا شناس 15 شهريور 1394
بهتره اين امام جمعه را بركنار كنند
دانشجو بسیجی 16 شهريور 1394
متاسفانه شاهدیم امام جمعه رامسر دراکثر زدوبندهای شهر حضوردارند ودفتر ایشان شکل بنگاه مشاورین املاک ومسکن به خود گرفته. دراین دفتر بجای رسیدگی به مشکلات مردم مبایعه نامه تنظیم میشود وزمینها تغییر کاربری پیدا میکند.
از سرمایه گذاران غیربومی برای اهداف خاص استفاده میشود.
انوقت جناب امام جمعه بجای اصلاح رفتارش به دخالت در امور وزارتخانه ها میپردازد.
واقعا جای تاسفه
م. 15 شهريور 1394
دوست جواب گو، بنده به عنوان مدرس دانشگاه به این دانشجویان حق می دهم. در واحد رامسر دانشجویان بسیار مستعدی حضور دارند که متاسفانه به دلیل دور بودن از ما اساتید و آزمایشگاه و امکانات آموزشی تلاش هایشان آنطور که باید و شایسته ی آن ها است مثمر نمی شود. امیدواریم به زودی و با تصمیم جناب ریاست دانشگاه این عزیزان هم به ساری منتقل شوند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.208 seconds.