.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارد به استخوانم رسید و آبرویم برام اهمیت نداشت

شمال نیوز: ملاقلی پور درباره مسائل مربوط به اکران فیلم نیز بیان کرد: طبق تاریخ تمام قراردادهای سینما را دو هفته‌ای می‌نویسند تا بدانند که مخاطب آن را می‌پسندد یا نه. هر فیلمی که رشد داشته باشد، نه تنها فیلم نگه داشته می‌شود بلکه سانس فوق العاده نیز به آن تعلق می‌گیرد. فیلم ما در هفته اول و دوم رشد کرد و به سانس فوق العاده رسید و گفتند فیلم محمد رسول الله (ص) با دو سرگروه برای اکران می‌آید.

وی افزود: منم مسلمانم و پیامبرم را دوست دارم و فیلم «قندون جهیزیه» نیز درباره روزی حلال و قضاوت نکردن است. فکر کردم دو یا سه سانس ما کم می‌شود و اولویت با آن فیلم‌هایی است که دو ماه روی پرده هستند. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه سه سانس در سینماهای مختلف و دو سانس در سینماهای تهران کم شد و اصلاً سینمای اصفهان ما را گرفتند. هرچقدر فریاد زدیم که ما جوانیم و سینمای ما مستقل است، فایده‌ای نداشت. اصلاً نمی‌خواهم همه را زیر سؤال ببرم و بگویم همه مسئولان ارشاد بد هستند اما سانس فیلم ما کم شد و تماشاگر در شهرهایی از دیدن فیلم محروم شد. در تهران ما سانس ۱۰ یا ۲ بعداز ظهر را داریم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: ما این فیلم را به سختی ساختیم و شرایط تبلیغاتی خیلی بدی داشتیم و تنها مبلغ ما تماشاگران هستند. وقتی کارد به استخوانم رسید دیگر برایم آبرو اهمیتی نداشت و لباس فیلم را پوشیدم و رفتم وسط استادیوم آزادی. کارم در حد یک زیر نویس تلویزیونی بود و من هم برای عکاسان این کار را انجام دادم و از تمام خبرنگاران و عکاسان تشکر می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 شهريور 1394
یعنی اونقدر سخت بود که تو بازی با خارجیها بری و مثل دلقکها بپری وسط ؟ این فیلم یه نماد ملی مذهبی بود اگه اعتراض داشتی میرفتی جاهای دیگه اعتراض میکردی؟ یا تو بازی دو تا تیم ایرانی میپریدی وسط ؟ اقای کارگردان فقط همینو بدون که یه عده واسه این دین و مذهبو کشور جوونتر از تو بودن جونشونو دادن. تو به خاطر اینکه فروشت بیشتر بشه ........؟ متاسفم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.711 seconds.