.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فوت277 نفر طی چهار ماه در تصادفات استان

 شمال نیوز: مدير كل پزشكي قانوني مازندران گفت: آمارها نشان مي دهد در چهار ماه سالجاری277 نفر در تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش داشت .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل پزشكي قانوني استان ، دكتر علي عباسی ميزان تلفات تصادفات را در حوزه درون شهري 65، برون شهري 200، خاكي و روستايي 12 مورد بيان كرد و افزود: اين مقدار در مدت مشابه سال قبل در حوزه درون شهري 73، برون شهري 197و راه روستايي 16نفر بوده است.

وی مصدومین تصادفات در چهار ماه نخست امسال را 5 هزار 188 نفر اعلام کرد و افزود: ساری با یک هزار 38 ،بابل با 750 و آمل با 641 مورد بیشترین و عباس اباد با 71 ،رامسر با 99 مورد کمترین آمار مصدومین در چهار ماه سالجاری را داشتند.

این مقام اجرایی استان در پایان خاطر نشان کرد : سرعت زیاد ، عدم توجه به مقررات رانندگی ،عدم استفاده از کمربند ایمنی ،عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی ، عدم رعایت فاصله با خودروی جلویی و سبقت غیر مجاز از جمله موارد در تصادفات منجر به فوت با مصدوم شدن است که برای جلوگیری از این موارد ذکر شده میتوان با رعایت نکات ایمنی که توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی اعلام میشود ، در پیشگیری و کاهش آسیب ها بسیار سودمند است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.998 seconds.