.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطع گاز یک شهرداری به علت بدهی و اقدام عجیب شهردار!
اداره گاز شاندرمن در حالی با برخورد متفاوت شهردار شاندرمن مواجه شد که به علت بدهی میلیونی این نهاد به شرکت گاز گیلان مجبور به قطع گاز آن شده بود.

  شمال نیوز: اداره گاز شاندرمن پس از اخطارهای مکرر برای پرداخت بدهی شهرداری شاندرمن به شرکت گاز گیلان، مجبور به قطع گاز این نهاد شد.


به گزارش شمال نیوز؛ این اقدام اداره گاز با برخورد متفاوت و عجیب شهردار شاندرمن همراه بود.

علیگل پارسا رییس اداره گاز شاندرمن در پی تماس تلفنی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال در همین رابطه اظهار داشت: ساختمان قدیمی شهرداری شاندرمن از سال ۹۲ به شرکت گاز بدهکار بود و این بدهکاری به یک میلیون و ششصد هزار تومان رسیده بود و ما بارها این موضوع را بصورت مهر «اخطار قطع گاز» به شهرداری اعلام کرده بودیم.

وی افزود: اخطارها درباره ساختمان قدیم بی فایده بود و حتی شهرداری در ساختمان جدید هم حاضر به پرداخت قبوض گاز خود نشد و بدهی این ساختمان نیز به یک میلیون و ششصد هزار تومان رسید.

رییس اداره گاز شاندرمن تأکید کرد: چند بار به شهرداری زنگ زدیم و برگه های بدهکاری را برای آنها چاپ کردیم اما آنها از پرداخت قبوض سر باز زدند.  طبق مقررات اشتراک گاز، ما می توانیم بدون اطلاع قبلی گاز مشترکانی که قبض خود را پرداخت نمی کنند را قطع کنیم اما با توجه به تذکرات مکرر امروز اقدام به قطع گاز ساختمان شهرداری شاندرمن کردیم.

پارسا با اشاره به اینکه شهرداری بدون پرداخت عوارض اجازه کنده کاری برای انجام پروژه ها را به اداره گاز نمی دهد گفت: متأسفانه علی رغم تذکرات ما و عدم توجه از سوی شهرداری، پس از آنکه گاز ساختمان شهرداری قطع شد شهردار شاندرمن با من تماس گرفت و تهدید کرد و گفت مقابل اداره را تخریب می کند و چیزی نگذشت که ماشین آلات شهرداری به اینجا آمده و اقدام به حفر زمین مقابل اداره کردند.

وی ادامه داد: ما باید به یکدیگر بصورت متقابل احترام بگذاریم. شرکت گاز فقط مقررات را اجرا کرد. آقای شهردار مرا تهدید کردند که جواب نامه هایتان را نمی دهم. مگر ما از ایشان تقاضای شخصی داریم؟ تقاضاهای ما برای مردم است و ایشان اگر به نامه ها جواب ندهند خودشان می دانند.

به این ترتیب، مجموع بدهی شهرداری شاندرمن به شرکت گاز گیلان فراتر از ۳۲ میلیون ریال است و با توجه به اینکه این نهاد فارغ از اعتبارات دریافتی دارای درآمدهای داخلی نیز می باشد عدم پرداخت بدهی از سوی آنها براساس فتوای مراجع عظام تقلید حرام شرعی و براساس قانون تخلف آشکار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.