.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت بازدید و تردد وسایل نقلیه در چشمه سورت

 شمال نیوز: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ساری از ممنوعیت بازدید و تردد وسایل نقلیه در چشمه سورت خبر داد.

رضا مهدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس، از ممنوع شدن بازدید و تردد وسایل نقلیه در چشمه سورت این شهرستان خبر داد و گفت: زمانی برای لغو این ممنوعیت در نظر نگرفتیم و بستگی به شرایط کاری دارد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ساری افزود: مطابق با صورت‌جلسه دهم شهریور سال‌ جاری که در محل فرمانداری شهرستان ساری با حضور جدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و مدیر مربوطه در ساری، فرماندار ساری، رئیس ساری‌شناسی و بخشدار چهاردانگه برگزار شد، از این هفته تا اطلاع ثانوی تردد هرگونه وسیله نقلیه و بازدید تمامی مسافران و گردشگران در منطقه چشمه سورت ممنوع است.

مهدیان، علت این امر را ایجاد زیرساخت‌های لازم و ترمیم زخم‌ها و خسارت‌های وارده اعلام کرد و گفت: تامین امنیت لازم به عهده نیروی انتظامی، یگان حفاظت میراث فرهنگی و بخشدار چهاردانگه و پاسگاه منطقه است.

چشمه باداب سورت در منطقه کیاسر شهرستان ساری، یکی از چشمه‌های پلکانی بی‌نظیر در ایران و کم‌نظیر در جهان است و در زمره یکی از چشمه‌های شور دنیا قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ارشک 11 شهريور 1394
امدي جاني نمانده حالا چرا !!! حال که از پا افتاده ام حالا چرا !!!
اشکان 11 شهريور 1394
نوشدارو پس از مرگ سهراب اسفنديار و رستم
علیزاده 11 شهريور 1394
رئیس میراث تا حالا کجا بودی؟؟؟
ساروی 11 شهريور 1394
حیف و هزار حیف که مسئولان استان دیر از خواب غفلت بیدار شدند. این هم مثل یک مانور هست که بعدا یادشان میرود برای حفاظت آنجا باید چکار کنند. بعضی از مردم، درد از بین رفتن این آثار را بیشتر از آنها درک می کردند. حیف و صد هزار بار حیف
نا شناس 11 شهريور 1394
مگه می خواهید زیر خاکی در بیارید که این همه نیروهای حفاظتی دارید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.413 seconds.