.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولیت پرداخت یارانه ها با وزیر کار است

 شمال نیوز: سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت در حال اجرای تبصره 20 در پرداخت یارانه ها با مسئولیت وزیر کار، رفاه و تعاون است، گفت: ما مشکلی برای پرداخت بودجه برای دفاتر محیط زیست و توسعه پایدار نداریم و همه وزارت خانه ها  باید در کنار برنامه وزارت خانه متبوع در فعالیت های زیست محیطی نیز مشارکت داشته باشند.

محمد باقر نوبخت در گفت و گو با جماران، درباره آخرین وضعیت پایگاه اطلاع رسانی قرارداد ها و اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته است، توضیح داد: در حال حاضر این طرح به سرانجام رسیده و هر دستگاهی کلیه قرارداد های خود را بر روی یک پایگاه اطلاع رسانی قراردادی، عرضه می کند.

وی افزود: پایگاهی که اطلاعات قراردادها بر روی آن ثبت می شود، پایگاه متمرکزی نیست، بلکه هر دستگاهی اطلاعاتش را بر روی پایگاهی که در خود همان سازمان است، منتشر می کند.

سخنگوی دولت در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار جماران درباره آخرین وضعیت پرداخت یارانه ها نیز اظهار کرد: دولت تبصره 20 را در رابطه با یارانه ها در دستور کار خود قرار داده و آن را اجرا می کند.

نوبخت با اشاره به تعیین مجری طرح پرداخت یارانه ها از سوی دولت، تصریح کرد: آقای دکتر ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت پرداخت یارانه ها و اجرای تبصره 20 را بر عهده دارد و توضیحات بیشتر را باید از ایشان جویا شوید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درپاسخ به این سوال که آیا در وزارتخانه های مختلف ردیف بودجه ای برای تاسیس دفتر محیط زیست و توسعه پایدار اختصاص داده شده است یا خیر؟ گفت: ما مشکلی برای پرداخت بودجه برای این دفاتر نداریم و همه باید در کنار برنامه وزارت خانه متبوع، در فعالیت های زیست محیطی نیز مشارکت داشته باشند.  

نوبخت تاکید کرد: خود ما  در سازمان مدیریت و برنامه ریزی دفتری خاص برای محیط زیست اختصاص داده ایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.