.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 3 کتابخانه عمومی در بابل، تنکابن و رامسر

با افتتاح 3 کتابخانه عمومی در شهرستان های بابل، تنکابن و رامسر، تعداد کتابخانه هایی که به مناسبت هفته دولت سال 94 مورد بهره برداری قرار گرفت به 6 باب رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، پس از افتتاح 3 کتابخانه عمومی در روستای کردخیل شهرستان ساری، روستای اسرم شهرستان میاندورود و روستای خورشید شهرستان نکا در هفته دولت، 3 کتابخانه عمومی دیگر با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران و فرمانداران و سایر مسئولین شهرستان های مربوطه در شهرستان های بابل، تنکابن و رامسر با استقبال مردم مورد بهره برداری قرار گرفتند.

کتابخانه عمومی شهید عشقعلی آقاجانی روستای درویش خیل مرزون آباد شهرستان بابل در زمینی به مساحت 350 مترمربع و زیربنای 290 مترمربع در زمین اهدایی خانواده شهید عشقعلی آقاجانی و کمک مالی یک میلیارد ریالی حاج محمود یزدان پور، خیّر اهل روستای درویش خیل به بهره برداری رسید.

کتابخانه عمومی شهدای کترا روستای کترا شهرستان تنکابن نیز در زمینی به مساحت 348 متر مربع و زیربنای 135 مترمربع با اعتبارات دولتی تکمیل و افتتاح گردید.

همچنین کتابخانه عمومی مرحوم دکتر مرتضی کنی منطقه رمک شهر رامسر، طبق وصیت دکتر کنی و توسط خانواده وی احداث شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مزتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در آئین های افتتاح برگزار شده، کتابخانه های عمومی را مأمن فرهنگی و پایگاه علمی برای نوجوانان و جوانان و مکانی برای مطالعه، علم آموزی و پژوهش بزرگسالان و بازنشستگان دانست و ابراز امیدواری نمود آغاز بکار کتابخانه های عمومی در هر منطقه سر منشأ تحولات وسیع علمی و فرهنگی باشد.

وی به مشارکت های مردمی و کمک های مالی خیرین در احداث کتابخانه های عمومی اشاره کرد و گفت: اندیشه متعالی خیرین برای هدایت جامعه به مسیر درست الهی با احداث کتابخانه نشانگر آن است که مردم ما معضلات فرهنگی و راه های مقابله با آنها را می شناسند و نحوه بنا نهادن ارزش ها در جامعه را به خوبی می دانند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.