.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از پیشنهاد کمک به تیم بستکبال بانوان
با تعلیق یک عضو ؛ شورای مرکز استان دوازده نفره می شود !
شمال نیوز : گفته می شود که دو تن از اعضای شورای شهر نیز احضار شده اند و حتی برخی نیز از تهدید دو عضو دیگر سخن راندند اما بنظر می رسد در آستانه انتخاب هیئت رئیسه سوم شورای شهر مرکز استان باید منتظر حواشی جدی باشیم .....

 شمال نیوز : محمدرضا سبطی منتقد اصلی شهردار گرگان در شورای شهر در حالیکه در شعبه یک بازپرسی دادسرای گرگان تبرئه شده بود مجددا با شکایت شهردار از سمتش در شورای شهر معلق شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در ماه های گذشته چند عضو شورای هر گرگان بنا به اتهاماتی به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان احضار شدند که می توان از آن دست به محمد رضا سبطی ، سید محمد قدس مفیدی و علی کلاتی ، اسدالله کبیر و مهران فدوی اشاره کرد.

در واقع موضوعی که باعث احضار قدس و کلاتی شده بیشتر حول جمع آوری امضا برای طرح سوال از شهردار بوده و احضار سبطی نیز به دلیل کمک 2 میلیون و 400 هزار تومانی به هیئت بسکتبال بانون گرگان بوده که تحت عنوان پیشنهاد به پیمانکاران پس از پایان کار مطرح می شده ، البته سبطی نیز عنوان کرده که کمک به بسکتبال بانوان صرفا به عنوان یک پشنهاد به پیمانکار مطرح می گردیده و هیچگونه اجباری در کار نبوده و فقط در جهت کمک به ورزش شهر بوده است .

اما در آستانه انتخابات هیئت رئیسه سال سوم شورای شهر گرگان برخی گمانه زنی ها مبنی بر تعلیق برخی اعضا و قدرت گرفتن مجدد حامیان شهردار قوت گرفته و شاهد این مدعا نیز تعلیق محمدرضا سبطی از سمتش در شورا در فاصله سه روز مانده به انتخاب هیئت رئیسه سال سوم است در حالیکه به اذعان خود سبطی وی در شعبه یک بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گرگان تبرئه شده است .

هر چند گفته می شود که دو تن دیگر از اعضای شورای شهر بنام های فدوی و کبیر نیز احضار شده اند و حتی برخی نیز از تهدید کلاتی و قدس مفیدی سخن راندند اما بنظر می رسد در آستانه انتخاب هیئت رئیسه سوم شورای شهر گرگان باید منتظر حواشی جدی باشیم .

هم اکنون بازار دفاع و انتقاد از عملکرد شهردار گرگان در فضای مجازی و برخی رسانه های وابسته به این دو کانون داغ است و هر کدام از این گروهها همدیگر را به مسائل مختلف متهم می کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مردم قایم شهر 10 شهريور 1394
صادقلو _ گرگان وایییییییي
مگه میشه ....
مدیر کم سواد تمام شده که اولین دوره کاری با شورا را پشت سر می زاره و اینهمه حواشی
ایشون موقعیکه که شورا نبود کار می کردو هیچ نظارتی نداشت و حالا باید پاسخگو عملکردش باشه . مگر می شود یک دیپلمه مدیریت شهری یک شهر بزرگ مثل گرگان را که بیش از چند هزار نفر آدم دانشمند و فرهیخته داره را اداره کنه .
مهندسین گرگانی چرا حرف نمی زنند . فقط هوچیگری داره و هزینه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.