.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ علوم پزشکی به درج یک خبر در شمال نیوز

 شمال نیوز: در پی درج خبری با عنوان «دوغ غیربهداشتی 11 نکایی را روانه بیمارستان کرد» در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز ، دانگشاه علوم پزشکی استان مازندران جوابیه ای به این پایگاه خبری ارسال نمودند که عینا در ذیل درج می گردد.

 

مسئول محترم پایگاه خبری شمال نیوز

با سلام و احترام

        پیرو درج مطلبی در آن پایگاه در تاریخ هفتم شهریور ماه 1394 با عنوان " پنج شنبه شب ؛ دوغ غیربهداشتی 11 نکایی را روانه بیمارستان کرد!" خواهشمند است برابر قانون مطبوعات در اولین فرصت، متن ذیل را به منظور تنویر افکار عمومی در آن رسانه منتشر نمایید.

بنا به بازدید همکاران از بیماران بستری شده در بیمارستان امام حسین (ع) نکا و مجموعه گزارشات همراهان و اظهارات پرسنل بهداشتی افراد مذکور صرفا دچار خواب آلودگی و درگیری اعصاب و اختلالات مغزی بوده اند درصورت آلودگی ناشی از غذا و بروز مسمومیت غذایی باید سیستم گوارشی را درگیر  و مختل نماید.

گفتنی است در محصولات دوغ پاستوریزه به دلیل پایین بودن  PH امکان رشد میکروب های مسبب مسمومیت غذایی امکان پذیر نبوده و فقط کپک و مخمر در آن توانایی رشد دارد که علائم مسمومیت با اختلالات دستگاه گوارش نمایان میشود.

همچنین لازم به ذکر است دوغ پاستوریزه تولیدی مربوط به شرکت چشمه نوشان خراسان به شماره ساخت 12605/50 به آدرس خراسان رضوی چناران، به تاریخ تولید 15/05/94 بوده و تحت نظارت این معاونت نمی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 شهريور 1394
علوم پزشکی محترم لطفا خواهشمند است برابر قانون مطبوعات جوابیه ای در خصوص پزشک مقصر در مرگ نوزاد سه روزه قائم شهری رئیس می شود، "ادعای عجیب رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ؛
آمادگی مازندران برای پذیرش بیماران خارجی" و توبیخ کتبی؛ تنهاجریمه عامل مرگ نوزاد سه روزه قائمشهری را هم بنویسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.557 seconds.