.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض خانواده روح الامینی به رای دادگاه مرتضوی

شمال نیوز: وکیل‌مدافع اولیای‌دم روح الامینی گفت: اعتراض‌مان به رای صادره در مورد پرونده سعید مرتضوی را ظرف چند روز آینده به دادگاه ارایه خواهیم کرد.

میرمجید طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال جمع آوری دلایل محکم هستیم تا اعتراض‌مان را به صورت مستند ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه هنوز فرصت قانونی برای اعتراض وجود دارد، گفت: ظرف چند روز آینده اعتراض‌مان را تقدیم دادگاه خواهیم کرد.

طاهری درباره شکایت خانواده مرحوم روح الامینی از حیدری‌فر - یکی از قضات متهم در پرونده کهریزک - گفت: این شکایت مربوط به حال نیست، بلکه در همان زمان که پرونده در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی بود، مطرح شد.

وی یادآور شد: در آن زمان یکی از قضات متهم به رسانه‌ها گفته بود که دستور انتقال بازداشت شدگان به کهریزک را او صادر کرده و به همین دلیل موکلانم - پدر و مادر مرحوم روح‌الامینی - شکایتی را علیه این فرد در دادسرای کارکنان دولت مطرح کردند.

طاهری با بیان اینکه این پرونده در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت مطرح و در حال جریان است، گفت: در مراجعه ای که به دادسرا داشتم و پیگیر پرونده شدم، بازپرس گفت که همچنان در حال انجام تحقیقات است.

بر اساس این گزارش، طاهری وکیل‌مدافع اولیای‌دم روح الامینی پیش از این به ایسنا گفته بود که سعید مرتضوی در پرونده کهریزک با شکایت اولیای‌دم روح الامینی، تبرئه شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.