.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 94، امیدواریم گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارمندان شاهد باشیم.

 شمال نیوز: وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح مرکز رفاهی ـ آموزش توحید ویژه اسکان همراهان و بیماران صعب‌العلاج فرهنگی که در میدان توحید، ابتدای خیابان نصرت غربی واقع است، اظهار داشت: خوشحالم امروز شاهد افتتاح چهارمین مرکز اسکان هستیم و افتتاح 4 مرکز دیگر در تهران و 6 مرکز در استان‌های مختلف می‌تواند گام موثری برای رسیدگی به مشکلات فرهنگیان باشد.

وی افزود: در دولت یازدهم در بُعد معیشت فرهنگیان اقداماتی صورت گرفته است که می‌توان به مسکن، درمان و مصرف فرهنگیان اشاره کرد که این سه شعاری بوده که در کنار افزایش حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم دنبال شده است.

فانی بیان کرد: امیدواریم فرهنگیان سالم باشند و بیمار نشوند اما اگر بیمار شدند و ناچار بودند به شهرهایی که مراکز درمانی اصلی در آنجا قرار دارد، بروند، تلاش کردیم که با آسایش بیشتر از این مراکز استفاده کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطر نشان کرد:‌ با اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 94 امیدواریم گام دیگری در کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارمندان را شاهد باشیم و بتوانیم سال تحصیلی 95-94 با شادابی بیشتر و توانمندی بالاتر در مهر 94، شاهد باشیم و امیدوارم در برنامه ششم توسعه احکامی را پیش‌بینی کنیم که به موجب آن سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی بیشتر شود و اختیارات و توانمندی آموزش و پرورش را شاهد باشیم.
/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 شهريور 1394
آقای وزیر میشه بگین معلمان دریافتیشون دقیقا از کی کمتره نکنه منظورتون به شرکت نفته؟؟من کارمند وزارت کشور با26سال سابقه 1500 دریافتی دارم اونم با مدرک ارشد انصافا یه معلم با این مدرک و سابقه راحت3میلیون دریافتی داره خواهشا اینقد مظلوم نمایی نکنین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.