.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نائب رئیس اتاق اصناف رامسر خبر داد
تداخل صنفی بزرگترین مشکل بازار رامسر
نائب رئیس اتاق اصناف رامسر گفت: تداخل صنفی در بدنه اتحادیه‌ها رسوخ کرده و موجب پدید آمدن مشکلات فراوانی برای اتحادیه‌ها شده است.

 شمال نیوز: نائب رئیس اتاق اصناف رامسر گفت: تداخل صنفی در بدنه اتحادیه‌ها رسوخ کرده و موجب پدید آمدن مشکلات فراوانی برای اتحادیه‌ها شده است.

علیرضا کرامتی در گفت‌وگو با مازنداصناف، اظهار کرد: رامسر 25 اتحادیه صنفی و بیش از 4 هزار واحد صنفی دارد.

وی تصریح کرد: اتحادیه لوازم ساختمانی با بیش از 600 عضو بزرگترین و اتحادیه‌های عکاسان و مطبوعات با 50 عضو کوچکترین اتحادیه‌های صنفی رامسر هستند.

نائب رئیس اتاق اصناف رامسر درباره بزرگترین مشکلات حال حاضر بازار رامسر گفت: در حال حاضر چندین موضوع بازار رامسر را می‌آزارد که تداخل صنفی در صدر این مشکلات قرار دارد.

کرامتی خاطرنشان کرد: البته در کنار مشکل تداخل صنفی که در بدنه اتحادیه‌ها رسوخ کرده و موجب پدید آمدن مشکلات فراوانی برای اتحادیه‌ها شده است؛ وجود تعداد زیادی از واحدهای صنفی فاقد پروانه نیز از مشکلات بارز رامسر است که اتاق اصناف به‌دنبال ساماندهی این موضوع است.

این عضو هیات رئیسه اتاق اصناف رامسر با بیان اینکه دستورالعمل‌های جدید، بحث بازرسی از واحدهای صنفی را مبهم کرد، افزود: بر اساس دستورالعمل جدید، مدیریت واحد بازرسی خارج از اعضای هیات مدیره برگزیده می‌شود که وظیفه‌اش نظارت بر عملکرد اتحادیه‌ها است، برخلاف گذشته که بازرسی از واحدهای صنفی را نیز بر عهده داشت.

کرامتی در پاسخ به این سوال که عدم فعالیت دائمی میدان میوه و تره‌بار در رامسر و نیز وجود دستفروشان و باری‌ها در حاشیه شهر موجب گرانی و مشکلات متعددی برای مردم شده بود، چه تصمیماتی را اتخاذ کرده‌اید، بیان کرد: به لطف و همت تعدادی از عمده‌فروشان میوه و تره‌بار رامسر، بازارچه میوه در رامسر دایر شد که این امر ضمن جلوگیری از افزایش قیمت بی‌رویه میوه، مشکل دسترسی دشوار مردم به فروشگاه‌های ارزان قیمت میوه را نیز حل کرد.

وی در پایان در مورد وضعیت کشتارگاه دامی رامسر پاسخ داد: کشتارگاه رامسر با همت مسئولان در حال ارتقا و تغییر کاربری از سنتی به صنعتی و مکانیزه شدن است که امیدواریم این امر، مشکلات این بخش را نیز برطرف سازد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.808 seconds.