.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نکا خبر داد :
افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال در نکا
فرماندار نکا از افتتاح ۲۵ پروزه عمرانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات هزینه‌ شده برای افتتاح این پروژه‌ها، بیش از ۶۵ میلیارد ریال است.
افتتاح ۲۵ پروژه عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال در نکا

به گزارش شمال نیوز، جعفر احمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 25 طرح در زمینه‌های عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شوند.

وی اضافه کرد: در روزهای گذشته، پنج طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 24 میلیارد ریال در بخش مرکزی و هزارجریب نکا به بهره‌برداری رسید که خانوارهای فراوانی از نعمت راه آسفالته در روستاها برخوردار شدند، همچنین طرح اشتغال‌زایی بهره‌برداری از دامداری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) عملیاتی شد و همچنین بهره‌برداری از خانه هلال، طرح‌های کمیته امداد، برق‌رسانی و ... از جمله طرح‌های آماده افتتاح در این شهرستان است.

فرماندار نکا با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به روستاییان و مناطق محروم و کم‌برخوردار، از مسائل مهمی است که در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا با تمام توان وارد شده‌ایم و آسفالت راه‌ها، تامین آب سالم و بهداشتی و رفع مشکل کم‌آبی با احداث مجتمع‌های آب‌رسانی، ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و ... در دستور کار قرار دارد.

احمدی ادامه داد: حدود 20 پروژه از 25 پروژه شهرستان نکا در هفته دولت در روستاها افتتاح می‌شود تا اهالی روستاهای مختلف شهرستان نکا نیز همچون اهالی ساکن در شهر، از این طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق روستایی استفاده کنند.

وی با اشاره به افتتاح 25 طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در نکا، گفت: این طرح‌ها در حوزه خدماتی، عمرانی، آموزشی، راه و جاده‌سازی، برق، آب و ... با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که تاکنون در چهارمین روز از هفته دولت حدود نیمی از طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده دولت در نکا ادامه داد: افتتاح خانه وزنه‌برداری سردار طوسی، افتتاح خانه هلال، پروژه‌های کشاورزی و برق‌رسانی، افتتاح رخت‌کن ورزشی داوران و مربیان مجموعه چمن مصنوعی، افتتاح زمین ورزشی روستای سه‌کیله، افتتاح خانه‌های بهداشت، کلینیک تخصصی طوبی، افتتاح و تجهیز یک حلقه چاه جدید آب، افتتاح کتابخانه عمومی خورشید، آسفالت راه روستایی و ... از جمله این طرح‌ها در شهرستان نکا است.

احمدی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنم و مناسبی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکرد و خدمات ارزشمند نظام و دستاوردهای دولت را در سطوح و بخش‌های مختلف برای مردم بازگو کنند تا با انعکاس عملکردها و کارهای انجام شده روحیه نشاط و امید در جامعه تقویت شود.

وی گفت: مطلع کردن مردم از فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف دولت و مسئولان و آنچه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید انجام می‌شود از مسائل مهمی است که امیدواریم انجام شود تا اهداف دولت پاسخ‌گو را محقق کنیم و از رسانه‌های گروهی نیز درخواست می‌کنیم که در این هفته در انعکاس اخبار همراه دولت شوند و ضمن همکاری با مدیران دستگاه‌های اجرایی، نسبت به انعکاس مناسب خدمات دولت به مردم اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.