.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار به دانشجويان در پرداخت شهریه

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان قم از دانشجويان خواست تا در هنگام پرداخت اينترنتي شهريه خود مراقب باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علي موالي " با توجه به نزديک شدن به  زمان انتخاب واحد نيمسال اول سال 94 دانشگاه ها از دانشجويان خواست تا در هنگام پرداخت شهريه دانشگاه به صورت اينترنتي، نکات امنيتي را رعايت کنند.

وي به دانشجويان توصيه کرد: حتي الامکان از مکان هاي عمومي براي پرداخت اينترنتي شهريه استفاده نکنند و در صورت مراجعه به نت سراها نيز هوشياري لازم را داشته باشند.

سرهنگ موالي ادامه داد: حتي الامکان از کامپيوتر هاي مستقر در مکان هاي عمومي استفاده نکنيد و در صورت  مراجعه به نت سراها خود از سيستم استفاده کنند و شهريه را پرداخت نمايند و هيچ گاه اطلاعات کارت خود را در اختيار فرد يا افراد حاضر در کافي نت‌ها قرار ندهند و در صورت کمک و راهنمايي خواستن از افراد مطمئن کمک بگيرند.

رئيس پليس فتا استان قم افزود: از امنيت سيستم يا رايانه­اي که از طريق آن اقدام به پرداخت شهريه  خود مي کنيد اطمينان حاصل کنيد و هيچ‌گاه در تماس تلفني يا هنگام صحبت با دوستان، شماره حساب و رمز خود را به زبان نياورند.

سرهنگ موالي اضافه کرد: در هنگام پرداخت‌ اينترنتي حتماً از کيبوردهاي مجازي تعبيه شده در صفحات پرداخت (درگاه بانک‌ها) يا کيبورد مجازي ويندوز استفاده کنند و  رمز دوم کارت خود را به صورت دوره  اي تغيير دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.