.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آبفای کشور:
دغدغه آینده ما آب و محیط زیست خواهدبود

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیات همراه با حضور در شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به بررسی مشکلات و چالش های پیش روی شرکت در بخش منابع انسانی و مالی پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در این جلسه ابتدا مدیر عامل شرکت آبفار استان طی سخنانی اهداف کلی شرکت را افرایش شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب سالم و بهداشتی،تامین - انتقال و توزیع آب شرب بهداشتی در سطح روستاها،  اصلاح - توسعه و بازسازی تاسیسات فرسوده و انجام تصفیه پساب فاضلاب و دفع بهداشتی آن در روستاها برشمرد.

مهندس مجید عبدالهی از 270 پروژه نیمه تمام با نیاز اعتباری 245 میلیارد تومانی خبر داد و گفت:در حال حاضر درصد بهره مندی آب شرب روستایی در مازندران 70.69 درصد است که  10 درصد از شاخص کشوری پایین تر هستیم و این برای مازندران قابل باور نیست البته با اتمام این پروژه ها شاخص مذکور افزایش خواهد یافت.

وی تعداد مشترک آبفار مازندران را 375 هزار و 208 خانوار اعلام  کرد و افزود: به دلیل واقعی نبودن تعرفه ها و عدم همخوانی درآمد آب بهاء با هزینه تولید آب، بیش از 3میلیارد و 200 میلیون تومان به شرکت برق ،حدود 4  میلیارد تومان به شرکت آبفای شهری استان و به بسیاری از پیمانکاران بدهکاریم.

مهندس عبدالهی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در شرکت تصریح کرد: در شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران 375 پست مصوب داریم که اگر به تمام 227 نفر نیروی شرکت پست سازمانی اختصاص یابد باز 148 پست خالی و بی تصدی داریم حتی 381 پروژه ما فقط یک بازرس و ناظر دارد که این عمق فاجعه کمبود نیروی انسانی در شرکت را می رساند.

وی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران را یک شرکت پیر توصیف و خاطرنشان کرد: بیشتر نیروهای موجود در آستانه بازنشستگی قرار دارند و چون هیچ نیروی جوان جدیدی جایگزین نمی شود تجربیات بازنشسته ها با آنان می رود لذا امیدواریم با تدابیر لازم چارت تشکیلاتی موجود اصلاح و به این نیاز مبرم ما توجه ویژه ای شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران نحوه به کارگیری آبداران و دادن حقوق آنان را بزرگترین مشکل شرکت بیان کرد و گفت:این مشکلی است که متاسفانه هنوز در کشور حل نشده و نیازمند ساماندهی مناسب است.

در ادامه این نشست معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اظهار داشت: ما درد شما را می فهمیم و معتقدیم مشکلات آب و فاضلاب روستایی در ساختار وزارت نیرو از همه بیشتر است .

مهندس گیاهی افزود:در شرکت آبفار مازندران ظرفیت نیروی انسانی به هیچ عنوان مناسب چارت نیست  و علیرغم اینکه در آبفای شهری نیرو زیاد داریم اما در آبفار کشور با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم  و هر کدام از نیروها چند برابر پست سازمانی خود کار می کنند.

وی ادامه داد: البته ما سعی کردیم با برگزاری آزمون که در اواخر سال گذشته برگزار شد بخشی از این نیاز را مرتفع کنیم و در تلاشیم تا مشکلات شرکت های آب و فاضلاب روستایی برطرف شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ابراز خرسندی از تحول فرهنگی در میان خانواده ها گفت: در سالهای نه چندان دور  دغدغه ما نیروی انسانی و منابع مالی نخواهد بود بلکه در آینده بحث آب و محیط زیست را به عنوان دغدغه اصلی خواهیم داشت که البته اکنون خانواده ها کم کم نگران شده اند و معتقدیم مملکت به سوی عقلانیت پیش می رود و مردم برای محیط زیست و آب بیشتر دغدغه مند شده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.17 seconds.