.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل ارشاد: حوزه رسانه در مازندران حال خوبی ندارد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه حوزه رسانه در استان حال خوبی ندارد ، گفت : وضع کنونی نمی تواند ادامه پیدا کند و حتما باید تحولاتی را در این عرصه شاهد باشیم.

شمال نیوز: احد جاودانی روز سه شنبه در نشستی در مورد آسیب شناسی رسانه های مازندران در ساری وظیفه رسانه را اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش و نظارت اعلام و افزود: رسانه ها در کشورهای مختلف با چالش هایی مواجه هستند که در کشورمان اقتصاد رسانه ، ترجیح فرهنگ شفاهی به فرهنگ مکتوب، حرفه ای نبودن رسانه ها ، برخودر سلیقه ای با رسانه ها ، ترجیح نگاه حزبی و سیاسی به رسالت واقعی رسانه ، نداشتن تشکیلات صنفی ، اجاره ای بودن رسانه و عمر کوتاه رسانه های محلی از جمله این چالش ها است.
وی با بیان اینکه ورود به رسانه در کشور ما خلیی باز است و این خطرناک است از مدیران رسانه ها خواست اجازه ندهند هرکس با هر سطح سوادی وارد این عرصه شود.

جاودانی سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب قلم و دانایی تبریک و ابراز امیدواری کرد که رسانه ها و خبرنگاران خبررسان خوبی برای نسل فعلی و آینده کشور و ارزش ها باشند.

وی هفته تجلیل از اصحاب رسانه و خبر را گرامی داشت و از انتخاب شهید شاخص عرصه خبر برای اولین بار به عنوان اقدامی تازه و نو و قابل تقدیر دانست./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.575 seconds.