.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم مهدی پرهام ؛
اسکندرنیا نایب رئیس هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه نساجی مازندران شد
شمال نیوز: نایب رئیس جدید هیئت مدیره و قائم مقام باشگاه نساجی مازندران انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز، جلسه هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران با حضور مهدی پرهام، صادق درودگر، بهروز اسکندرنیا و آلوس، سرمربی پرتغالی نساجی برگزار شد.

در ابتدای جلسه آلوس پرتغالی صحبت‌هایی را انجام داد و از نیاز‌های خود برای آماده‌سازی بهتر تیم نساجی گفت و اینکه چه بستری نیاز دارد تا در طول فصل بدون مشکل تیمش را هدایت کند.

در ادامه این جلسه اسکندرنیا به‌عنوان قائم مقام مالک باشگاه و نایب‌رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. علاوه بر اسکندرنیا، پرهام و درودگر به‌عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی, دیگر اعضای هیئت مدیره این باشگاه محسوب می‌شوند که قرار شد پس از بررسی رزومه چند تن از افراد شناخته شده و قدرتمند دو نفر دیگر به این جمع اضافه شوند تا ترکیب پنج نفره هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران تکمیل شود.
مهدی پرهام در این جلسه تمام مسائل و برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده را به نشست روز پنجشنبه مسئولان استانی و شهرستانی مازندران موکول کرد تا پس از نهایی شدن خواسته‌های او در این جلسه، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای باشگاه نساجی اجرایی شود تا این باشگاه روال طبیعی خود را طی کند.

در پایان این جلسه صادق درودگر اظهار داشت: نشست امروز یکی از بهترین جلساتی بود که در چند مدت اخیر برای موفقیت نساجی برگزار شد. امروز تمام حرف‌ها زده شد و برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شد تا با یک کار تیمی منسجم یک نساجی بزرگ را پس از سال‌ها بسازیم. قرار است جلسه‌ای روز پنجشنبه در فرمانداری قائمشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مازندران و مالک باشگاه نساجی برگزار شود.

وی در مورد حضور یا عدم حضور تیم نساجی مازندران در جام حذفی هم اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های انجام شده قرار است من با مشورت سرمربی تیم گزارشی را در این مورد تقدیم هیئت مدیره کنم تا اگر حضور نساجی در جام حذفی تأثیر منفی بر هدف اصلی یعنی حضور موفق در لیگ یک نمی‌گذارد در این جام شرکت کنیم، در غیر این‌صورت از حضور در جام حذفی انصراف خواهیم داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.