.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:
برخورد با کارخانه های شالیکوبی متخلف

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از برخورد با کارخانه های شالیکوبی خبر داد و گفت : امسال کشاورزان با خشکسالی بی سابقه ای روبروی بوده و با زحمات و دغدغه های فراوان توانستن برنج تولید کنند.

وی افزود : یکی از مسایل مهم در این برهه در فصل برداشت مساله نرخ تبدیل شالی به برنج از سوی کارخانه های شالیکوبی می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: نرخ و هزینه تبدیل شالی به برنج از سوی مراجع قیمت گذاری مشخص و به کارخانه های شالیکوبی اعلام شد و این واحد ها موظفند این نرخ را رعایت کنند .

عباسی خاطر نشان کرد : چنانچه گزارشی از مراجع ذی ربط به تعزیرات حکومتی ارسال گردد شعب تعزیرات حکومتی در اسرع وقت به تخلف رسیدگی و حکم مقتضی را صادرو با متخلفین برخورد می کنند .

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران هم چنین از اعلام آمادگی گشت تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت : واحد گشت تعزیرات حکومتی از آمادگی لازم جهت بازرسی از واحد شالیکوبی برخوردار بوده و با متخلفین در محل وقوع تخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آورد .

وی با تاکید براینکه شالیکوبی ها در تبدیل شالی به برنج به جنبه تولید برنج با کیفیت نیز توجه ویژه ای داشته تا ازهم شالیکاران متضرر نشده و هم کارخانه دارا ن مرتکب تخلف تعزیراتی نشوند که این تخلف نیز در تعزیرات حکومتی قابل رسیدگی است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شالیکاران و کشاورزان خواست چنانچه تخلفی از سوی این واحد ها مشاهده نمودند مراتب را به سامانه 124 یا به تعزیرات حکومتی اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قانونی صورت گیرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.167 seconds.