.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادعای عجیب یک اصلاح طلب درباره صالحی!
آقای روحانی در چینش مذاکره‌کنندگان با هوشمندی تمام علی‌اکبر صالحی را که بالاترین مقام سیاست خارجی دولت احمدی‌نژاد بودرا به عنوان مسئول فنی در پرونده هسته‌ای نگه می‌دارند تا به نظرات طیف مقابل نیز توجه شود.

 شمال نیوز: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس به ارزیابی خود از توافق ایران و 1+5 در وین پرداخت و اظهار داشت: این توافق یکی از اتفاقات تاریخ سیاسی معاصر ایران است. به اعتقاد حق‌شناس دولت یازدهم در مسئله مذاکرات سیاست برد-باخت را به سیاست برد-برد تغییر داد و اولین حرکت برای تحقق این خواسته انتقال پرونده هسته‌ای ایران از شورای عالی امنیت ملی به وزارت خارجه بود.یعنی نگاه امنیتی از پرونده زدوده شد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی در چینش مذاکره‌کنندگان با هوشمندی تمام علی‌اکبر صالحی را که بالاترین مقام سیاست خارجی دولت احمدی‌نژاد بود را به عنوان مسئول فنی در پرونده هسته‌ای نگه می‌دارند تا به نظرات طیف مقابل نیز توجه شود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهارنظر مقامات عالی‌رتبه نظام همچون رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و ناطق نوری را نشان‌دهنده یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی ایرانی در حل و فصل پرونده هسته‌ای دانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.