.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول رییس جمهور وارد گرگان شد

 شمال نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز سه شنبه با استقبال استاندار گلستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد این استان شد.

به گزارش ایرنا، سفر معاون اول دولت تدبیر و امید به گلستان یک روزه است و شماری از مقامات و مسوولان دولتی از جمله رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر جهادکشاورزی وی را همراهی می کنند.
شرکت در مراسم افتتاح متمرکز 15 طرح صنعتی و کشاورزی گلستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال، ریل باس یا قطار محلی در مسیر گرگان - اینچه برون ازجمله برنامه های سفر معاون اول رییس جمهوری در این استان است.

کارخانه بازیافت پسماند کاغذ با سرمایه گذاری 260 میلیارد ریالی، افتتاح یک هزارو 400 هکتار آبیاری تحت فشار، بهره برداری از واحدی تولیدی زنجیره ای در زمینه مرغ گوشتی، مرغ مادر، جوجه یکروزه، خوراک طیور و کشتارگاه با ظرفیت یک میلیون قطعه، 2 واحدی تولیدی سوله و سازه های فولادی در شهرک صنعتی گرگان، 2 واحد تولیدی خمیر کاغذ از کاغذ و مقوای باطله درناحیه صنعتی هزار جریبی و شهرک صنعتی گرگان، 2 واحد تولیدی پریفرم پت و فرآورده های گوشتی درشهرک صنعتی مینودشت، خوراک آماده دام، طیور و آبزیان، انواع کود، آرد گندم، محصولات بتنی و روکش دهی ملامینه درشهرک ها و نواحی بندرترکمن، آزادشهر، کردکوی، گرگان و بندرگز از دیگر طرح های افتتاحی با حضور جهانگیری می باشد.

بازدید ازجزیره آشوراده بندر ترکمن و طرح گردشگری آن، بازدید از خلیج گرگان و سایت پرورش میگوی گمیشان، آغاز عملیات اجرایی دومین موزه روستایی کشور در محوطه پارک جنگلی قرق با اعتبار 300 میلیارد ریال و شرکت در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر جهانگیری به گلستان است.

استان مرزی گلستان با افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت،14 شهرستان شامل 29 شهر و یکهزار روستا دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.