.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه 4 وزیر احمدی نژاد درباره بابک زنجانی
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: چهار نفر از اعضای هیات دولت دهم در نامه ای بدون شماره و سند زمینه واریز میلیاردها دلار را به حساب بابک زنجانی فراهم کردند.

ایرنا: دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: چهار نفر از اعضای هیات دولت دهم در نامه ای بدون شماره و سند زمینه واریز میلیاردها دلار را به حساب بابک زنجانی فراهم کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در سخنانی در چهارمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی تهران اظهارداشت: متاسفانه عده ای از بانیان فساد همچنان پُررو، مدعی و طلبکار هستند و کسی که امضاء کرده است تا دو میلیارد و 700 میلیون دلار پول نفت کشور در اختیار فردی قرار گیرد، به جای آن که شرمنده باشد و از مردم عذرخواهی کند، طلبکار است.

کاظم پالیزدار مشاور معاون اول و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به سوالی در مورد این بخش از اظهارات جهانگیری، جزییات بیشتری از پرونده دو میلیارد و 700میلیون دلاری بابک زنجانی را تشریح کرد.

وی تاکید کرد: چهار نفر از اعضای هیات دولت دهم صورت جلسه ای را در کاغذی بدون شماره یا ثبت و به صورت دست نویس تنظیم کردند و در آن نوشتند که منابع یکی از شرکت های وزارت نفت از بانکی در ترکیه به حساب موسسه جعلی بابک زنجانی در مالزی واریز شود.

مشاور معاون اول رییس جمهوری با طرح این سوال که این کار بر چه مبنایی انجام شده است، تصریح کرد: این موضوع هنوز جای بحث دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.