.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه آنچه در برنامه نود گذشت!/ انتقاد از کی روش ، انتخاب استقلال و عجیب ترین های لیگ ...
برنامه نود بعد از تاخیر تقریبا دوماهه روی آنتن رفت .اینطور که شنیده می شود فردوسی پور در برنامه اش تغییراتی خواهد داشت که حتی شامل دکور هم می شود اما این تغییرات از چند برنامه آینده رونمایی می شود. در برنامه شب گذشته مردم به استقلال به عنوان بهترین تیم نقل و انتقالات رای دادند و البته به ماجرای راه آهن ، انتخاب های عجیب برترین های لیگ ، مسابقات لیگ برتر و ... پرداخته شد.
به گزارش شمال نیوز، برنامه نود بعد از تاخیر تقریبا دوماهه روی آنتن رفت .اینطور که شنیده می شود فردوسی پور در برنامه اش تغییراتی خواهد داشت که حتی شامل دکور هم می شود اما این تغییرات از چند برنامه آینده رونمایی می شود. در برنامه شب گذشته مردم به استقلال به عنوان بهترین تیم نقل و انتقالات رای دادند و البته به ماجرای راه آهن ، انتخاب های عجیب برترین های لیگ ، مسابقات لیگ برتر و ... پرداخته شد.  

عادل فردوسی پور صحبت هایش را درخصوص اولین برنامه با تشکر از حمایت های مردم، مسئولان و رسانه ها در ۱۷ سال گذشته از برنامه نود آغاز کرد: ۲۳ مرداد ۱۳۷۸ بود که برنامه نود آغاز شد و با فراز و فرودهای بسیار به اینجا رسید. حمایت های شما انگیزه اصلی کار ۱۵۰-۲۰۰ نفر همکار برنامه نود است.

در ابتدا سوال مسابقه پیام کوتاه درباره عملکرد بهترین تیم در نقل و انتقالات پخش شد.

پس از سوال پیام کوتاه بخش جدیدی پخش شد و آن پیش نمایش و خلاصه ای از آن چه در این برنامه نود می بینیم بود.

فردوسی پور گفت در این عکس فراموش کردیم تونی اولیویرا را اضافه کنیم. تحلیل عملکرد مدعیان در نقل و انتقالات در ادامه به پخش رسید.

سپس مروری بر خریدهای خارجی تیم ها در لیگ پانزدهم انجام شد.

۲۱ دقیقه پس از آغاز برنامه ساعت ۲۳:۰۲ اولین بار آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که با شرکت ۳۸۰ هزار نفر استقلال با ۳۴ درصد و پرسپولیس با ۳۰ درصد اول و دوم بودند.

تقویم هفته قسمت بعدی نود این هفته بود که به مرور اتفاقات تاریخ فوتبال مصادف با هفته جاری پرداخت.

قهرمانی سال ۷۰ استقلال در آسیا، روز ملی اهدای خون ، ۱۰ مرداد اولین سالروز درگذشت حسین معدنی، بازی جذاب ۴-۳ ایران برابر کره جنوبی در جام ملت های آسیا سال ۸۳ ، ۶ مرداد ۷۴ و برتری سه بر یک استقلال برابر پرسپولیس از جمله بخش های تقویم این هفته بود. مرتضی کرمانی مقدم  به بهانه گل زیبای او در ۱۱ مرداد ۷۰ به الهلال مهمان تقویم این هفته  بود که  اسم های عجیب و غریبش از مرتضی کرمانی گرفته تا مجتبی کرمانی مقام که علی پروین و خبرنگاران به او داده بودند سوژه مصاحبه بود.

نود درجه و مرور طنز اتفاقات هفته اول لیگ برتر بخش بعدی برنامه بود.

مسابقه سپاهان برابر استقلال خوزستان اولین بازی برنامه بود که به پخش رسید.

سپس مسابقه ملوان و ذوب آهن پخش شد.

۲۵ دقیقه بعد بار دیگر آمار نظرسنجی پخش شد که این بار استقلال ۳۸ درصد و پرسپولیس ۳۲ درصد رای آوردند.

عادل فردوسی پور در ادامه درخصوص تاخیر در بازگشت کارلوس کی روش به ایران گفت مسئولان تیم ملی تاکید کرده اند از اول قرار بود کی روش به خاطر درگذشت همسر اولش با تاخیر و بعد از اجلاس مالزی دوم شهریور وارد ایران شود و الان هم اتفاقی غیر از این نیفتاده. به نظر می رسه که مرخصی زیادی به کی روش داده اند و این که او وضعیت لیگ را در آغاز  آن دنبال نمی کند می تواند ضربه زننده باشد.

سپس فردوسی پور با انتقاد از دست ندادن محسن فروزان با مهدی رحمتی به استقبال مسابقه سیاه جامگان تازه وارد با استقلال و حواشی  آن رفت.

مسابقه سیاه جامگان برابر استقلال که تنها میزبان بازنده هفته بود پخش شد.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل بررسی اتفاقات و حواشی هفته اخیر فوتبال کشور به پخش رسید.

بعد از آن سایت برنامه و بخش جدید آن یعنی نمره دهی به بازیکنان به سبک مجله کیکر بررسی شد.

مسابقه فولاد برابر راه آهن مسابقه بعدی لیگ بود که روی آنتن رفت.

آنالیز مسابقه سیاه جامگان و استقلال به پخش رسید.

قرعه کشی مسابقه آخرین برنامه نود فصل گذشته ۱۲ خرداد ماه انجام شد و ۹ نفر برنده مشخص شدند.

کناره گیری مسعود مرادی از کمیته داوران

مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه معرفی شد و صحبت های خود را آغاز کرد. وی گفت به دلیل اینکه خسته شده و به خاطر اختلاف های کمیته داوران و دپارتمان داوری از سمت خود کنار رفته است.

خلاصه و حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده پخش شد.

پنالتی ملوان برابر ذوب آهن اشتباه بود

داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت. مسعود مرادی درباره مسابقه سیاه جامگان و استقلال گفت ضربه  آرنج آرش برهانی به صورت بازیکن سیاه جامگان برخورد نداشت و کارت زرد برایش کافی بود.

وی درباره مسابقه جنجالی ملوان و ذوب آهن گفت: پنالتی که برای ملوان گرفته شد درست نبود. هیچ کدام از خطاهای موجود در متن قانون اتفاق نیفتاد که داور پنالتی بگیرد.

مرادی درخصوص کارشناسی بازی پرسپولیس و پدیده گفت: گل تیم پدیده در شرایط درست به ثمر رسید و آفساید نبود. همچنین هیچ یک از صحنه هایی که بازیکنان پرسپولیس زمین خوردند پنالتی نبود. ابتدا علیپور سرنگون شد با وجود اینکه مدافع روی او دست گذاشت اما این عامل زمین خوردنش نبود و به علت شبیه سازی باید مهاجم کارت زرد دریافت می کرد. سرنگونی میلاد کمندانی هم خطا نبود و زمین افتادن هادی نوروزی هم آن قدر واضح بود که تصویرش پخش نشد.

 

جهانبخش: آلکمار برای انتقال من ۲ میلیون یورو داد

علیرضا جهانبخش لژیونر فوتبال کشور و بازیکن جدید تیم فوتبال  آلکمار هلند از طریق اسکایپ روی خط برنامه آمد و با او گفتگو انجام شد.

وی درخصوص دلایل جدایی از نایمخن و پیوستن به آلکمار گفت: بعد از پایان فصل گذشته چند پیشنهاد از تیم های مختلف رسید که پیشنهادهای خوبی از لیگ های مختلف بود. من می خواستم در هلند بمانم، با وجود اینکه پیشنهادهای وسوسه کننده دیگری هم بود و تصمیم گیری را سخت می کرد. خدا را شکر صبر کردم و به آلکمار پیوستم که یکی از باشگاه های ریشه دار هلند است و هر سال جزو چهار تیم برتر لیگ بوده و سال قبل هم سوم شد و امسال در لیگ اروپا بازی می کند. خوشحالم که به الکمار پیوستم، امیدوارم عملکردم در نایمخن را در المکار در فصل های آینده تکرار کنم.
جهانبخش درباره اینکه آلکمار برای چه پستی او را استخدام کرده گفت: آنها یک بال راست داشتند که به انگلیس رفت و من جانشین او شدم. آلکمار امسال تیم خوبی جمع کرده و هدفشان این است که در اروپا نتیجه بگیرند.
مهاجم تیم ملی فوتبال درباره وضعیت مصدومیتش گفت: خدا را شکر بهتر هستم و بعد از لیگ به پایم رسیدم و دوره ریکاوری را طی کردم. شرایط پایم بهتر است و از مردم می خواهم برایم دعا کنند تا موفقیت های بیشتری برای کشورم کسب کنم. از باشگاه نایمخن که برای من زحمت کشید و دو سال فوق العاده  داشتم و با هم قهرمان لیگ دوی هلند شدیم هم تشکر می کنم.
وی درباره رقم قراردادش گفت: من با ۲۲۰ هزار یورو به نایمخن آمدم و آنها برای صدور رضایتنامه انتقال من به آلکمار ۲ میلیون یورو دریافت کردند.

ساعت ۰۰:۲۸ نظر مردم یک بار دیگر پخش شد که این بار استقلال با ۴۰ درصد اول بود و پرسپولیس با ۳۲ درصد دوم و میزان آرای ذوب آهن به صفر درصد رسید!

گزارشی از مراسم برترین های لیگ چهاردهم و نقد انتخاب عجیب و دور از انتظار آن پخش شد.

تاج: خودمان هم قبول داریم انتخاب ها بد بود

مهدی تاج پس از این گزارش روی خط برنامه آمد و درپاسخ به این انتقادات گفت من کلیت این نقد را قبول دارم و دلیل آن این بوده که برای انتخابمان یک هیئت ژوری نداشتیم و تمام نفرات انتخاب شده بر اساس رای مربیان لیگ، مدیران و سردبیران رسانه های ورزشی بوده است. شاید به این خاطر که این افراد از رای یکدیگر و برآیند آن خبر نداشتند چنین انتخاب هایی انجام شده است. سعی می کنیم سال دیگر اشکالات را برطرف کنیم و از خود شما برنامه نود کمک بگیریم و یا یک هیئت ژوری تشکیل بدهیم و یا اینکه رای تمام کسانی که شرکت کردند را بعد از مراسم منتشر کنیم. 

مسابقه تیم های تراکتورسازی و نفت تهران پخش شد.

سپس بازی صبای قم و استقلال اهواز روی آنتن رفت.

سایپا و گسترش فولاد آخرین مسابقه ای بود که در این هفته به پخش رسید.

داوری مسابقه های پخش شده مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس اعلام نظر مسعود مرادی سرنگونی ارسلان مطهری در محوطه جریمه تراکتورسازی پنالتی نبود و او به خاطر پرتاب کردن خودش باید کارت زرد می گرفت.

همچنین در مسابقه سپاهان برابر استقلال خوزستان روح الله سیف الهی قبل از افتادن در محوطه جریمه سپاهان خودش خطای هند انجام داده بود. 

یک بخش جدید در این هفته در برنامه نود پخش شد و آن هم ترین های هفته بود که شامل بهترین اتفاقات و عملکردهای هفته گذشته لیگ بود.

گزارشی تحلیلی درخصوص جنجالی ترین پرونده انضباطی سال های اخیر فوتبال ایران یعنی انتقال موتومبا بازیکن راه آهن و سقوط و بازگشت این باشگاه به لیگ پخش شد.

سپس با روی خط آمدن تمام طرف های درگیر در این پرونده یعنی شیعی مدیرعامل پیکان، رحیمی مدیرعامل راه آهن، کسرایی مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ و در نهایت موسوی معاون کمیته استیناف و براتی کارشناس حقوقی مناظره ای درخصوص زوایای مختلف آن انجام شد.

پس از پایان مکالمه های تلفنی درباره موتومبا برنامه نود این هفته ساعت ۱:۴۸ با پخش آخرین آمار نظرسنجی به پایان رسید.

در نهایت ۱ میلیون و ۳۷۲ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند که استقلال با ۴۰ درصد آرا بهترین عملکرد در نقل و انتقالات را از نظر مردم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.